In augustus gaan wij trouwen en aangezien ik geen zonnebank verdraag (heb in het verleden mijn gezicht diep 2e graads verbrand) wil ik een creme met bruin zonder zon gebruiken voor mijn armen, rug, decollete, gezicht en benen. Maar ja.........welke. Ik heb een lichte huid. Ik wil natuurlijk geen oranje kleur! Daarom mijn vraag aan jullie: welke bruin zonder zon creme vinden jullie het beste?
Ik gebruik de bodylotion van Dove met een tintje. Dove summer glow heet hij volgens mij. Wordt je lichtelijk aan gebruind. Ik heb ook loreal sublime bronze, heerlijk spul, dun opbrengen en je bent zo bruin. Je moet het alleen wel goed uitsmeren Vond het alleen te duur en was snel op, dus over gestapt op de bodylotion van Dove.
hebben jullie de dove voor lichte huid of donkere? zie je ook wel wat van die lichte? en je huid wordt dus niet oranje?
Ik heb die voor de lichte tot normale huid, ik ben nog nooit oranje geworden.. Anders probeer je hem nu eerst op je benen uit, korte broek of iets dergelijks is het nog niet echt het weer voor nu Dan kun je zien wat voor kleur het geeft.
Ik gebruik al jaren de lóreal Sublime Bronze, voor gezicht, decolleté en in de zomer m'n benen. Werkt perfect. Je veegt 'm er ook niet af (dat heb ik bij die van Dove) als je je afdroogt na het douchen. Het is een tube die je kunt kopen bij de grotere Kruidvat filialen. Ik heb zelf een lichte huid en rossig haar. En toch ziet deze er niet oranje uit. Pim
Hoi, ik weet niet waar je woont maar je zou natuurlijk ook kunnen kiezen voor een bruiningsdouche...... Persoonlijk vind ik als je het zelf doet bijna nooit mooi.. zo'n douche is helemaal egaal.....
ik heb daar wel over gedacht en ook info over opgezocht, maar niemand kan mij met echte zekerheid vertellen of dat ook mag als je zwanger bent. En bij sommige mensen las ik dat het toch vlekte of heeeel donker was?
ik heb Loreal sublime bronze en hij werkt als een tierelier! Geen last van vlekken oid. Ben een week of 2 geleden in een tan cabine geweest en was wel te spreken over het resultaat. Kostte 17,50 maar moet je wel iedere week bij houden anders vervaagt het snel!
Bij welke 'winkel' ben je geweest voor die tanning? Ik woon zelf namelijk in A'doorn. Niet echt om de hoek bij Dordrecht hihi. Misschien hebben ze er hier ook een filiaal van. Maar mag dat wel in de zwangerschap? Ik ga zo l'oreal halen!
zo, ben terug. Ik heb m! En nog voor een hele leuke prijs ook. Jee, wat zijn die dingen duur. 16 euri voor een busje. Ik zag een mandje naast de andere bussen staan met hetzelfde spul. HEb toen gevraagd wat die kosten. Was andere verpakking, was nog wel goed zeiden ze. Kostte nu maar 7 euri. Heb er drie (!) gehaald. Toen kreeg ik voor deze week de aanbieding van 25% korting ook nog! dus drie bussen voor 15 euri...goed he. Tube hadden ze niet. Ik heb dus de sublime bronze zelfbruinende spray. Ik zie al wel wat het verschil is tussen bijv. dove en deze sublime bronze. Dove zit een beetje zelfbruining in wat geleidelijk bruining geeft. Deze sublime bronze is echt een autobronzant, wat kleurt binnen het uur.
hmmm ooit die van Dove gebruikt maar ik kreeg allemaal vlekken omdat ik droge plekjes op mijn huid heb,die kleurden makkelijker. Als ik een duurder merk koop gebeurd dit dan niet?
Van te voren goed je lichaam scrubben is een goede tip, anders kun je inderdaad kleurverschil krijgen op drogere plekjes. Zelf gebruik ik wel eens Clarins, autobronze. Ze hebben een type voor je lichaam en een aparte voor je gezicht. Wel iets duurder, maar vond hem veel beter dan de Dove, veel mooiere kleur bruin.Zelf heb ik ook een hele lichte huid. Wel slim dat je nu al aan het uitproberen bent! Oh, ja, mijn broertje heeft een keer zo'n bruiningsdouche genomen, maar die vond het dus veel te donker geworden. Dus daar zou ik zeker mee opletten.
Ik heb ook wel eens die van Clarins en Lancome gebruikt, maar vond de Sublime Bronze van Lóreal veel beter. Pim