Vanmorgen ben ik geopereerd aan mijn baarmoedermond en zolang ik vloei moet ik maandverband gebruiken. Ik heb nu libresse met vleugels maar dat voelt als schuurpapier. Wat is nou een fijn merk? Niet a la fresh geurtjes ivm infectiegevaar. Gr truus
Ik heb zelf altijd Always maandverband. Alle overige merken schuren bij mij ook... (Tenminste... de huismerken...)
Ik vind Kotex Ultradun erg fijn. Heel zacht. Helaas niet overal verkrijgbaar. Always (ook goed te doen) voelt meer aan als plastic, en de Kotex dus niet.
Al tijden niks gebruikt, maar ik gebruikte altijd Always en dan die 'speciale' nacht dingen (heeft een naam maar weet het niet).
ik gebruik nu kotex ivm met het vloeien van de bevalling. Ik vind het lekker zitten merk ook niet echt dat ik het aanheb.
Hier ook libresse, always plakt bij mij heel erg aan me onderkant vast. Libresse is (vind ik) zachter.
ik heb libresse string... maar als advies vanuit de kraamzorg...gewoon de goepkope zijn wel wat dikker maar hebben geen plastic laagje. zijn dus zachter. door het plastic laagje kan het gaan broeien en is de kans op infectie groter. alle merken hebben een plastic laagje ook al voelt dat niet altijd zo...
Haha, wat grappig dat er zulke verschillen zijn zeg. Ik heb een aantal keer libresse gebruikt en echt steeds ging het in mn liezen helemaal kapot (waren zonder vleugels, maar blijkbaar irriteerde het zijrandje zo vreselijk in mn liezen dat het na een uur of 2 compleet stuk was...) Maar gelukkig genoeg keus dus voor ieders wat wils ! Haha! Truus , beterschap overigens!
Ik krijg regelmatig tena van mijn schoonmoeder mee,omdat ze niet alles gebruikt (ze heeft altijd van die grote verpakkingen).Deze vind ik geweldig zeker de eerste paar dagen.
Maar het lijkt me wel een klein beetje genant om die dingen zelf te moeten kopen als jonge vrouw, die denken gelijk dat je incontinent bent... Ik heb weleens gehad dat ik een goedkoop merk had, geloof AH-eigenmerk. En alles werd schraal tussen mijn benen. Dat was niet fijn... Maar zo zie je maar: het is voor elke vrouw heel persoonlijk wat ze fijne maandverband vind.
ik gebruik die van de eco markt ( kan je bij elk biologich winkeltje krijgen ) zijn ook gewoon dun maar niet behandeld met enge dingen zoals chloor,ik gebruik daar ook tampons van ( wel zo fijn idee vind ik ) heb door deze maandverband nooit meer jeuk aan poes, kreeg van always / libresse en dat soort producten jeuk en pukkeltjes van het krabben (en lekker gênant hahah )
Ik gebruik de always night. Ben allergisch voor tampons. En heb dus veel geprobeerd. De normale always vindt ik echt .... maar de always night is echt top! Deze is ook iets langer, en daardoor voel ik me persoonlijk prettig.. Gebruik deze trouwens ook gewoon overdag..
hier de libresse uit de groene verpakking. Weet de naam even niet meer. Maar van die krijg ik dus geen jeuk. De andere meestal wel door dat plastic
ja die libresse goodnight nemen of tena lady. Kan je ook bij de apotheek halen. T zijn wel wat dikkere verbandjes maar ik droeg ze hoor toen ik net bevallen was. Heerlijk zacht...
oh en bij de action heb je kotex die papieren. Die had ik toen na de bevalling. En volgens mij heb ik daar ook wel eens iets van tena gezien...