Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een hulp in de huishouding voor 1x per week, zo'n 3 uurtjes. Nu vraag ik me af wat er gemiddeld betaald wordt? Ik kreeg een aanbieding alleen wilde betreffende mevrouw er 35,- voor hebben. Is dit redelijk? Ik vind het namelijk nogal wat. De hulp van mijn ouders krijgt/vraagt 25,-(heeft geen tijd voor nog een huisje) en hier op kantoor idem dito..
Ik heb jarenlang als bijbaantje gewerkt bij de thuiszorg. Verdien per uur 10,37 netto. Dus ik zou 10 euro per uur wel redelijk vinden.
Het zit meestal zo rond de 10 euro per uur. Wij gaan straks ook op zoek naar een huishoudelijk hulp voor 4 uur in de week en dit bedrag is ook een beetje wat we blijven aanhouden, lager zou mooi zijn maar hoger word het absoluut niet!
Inderdaad 10/11 Euro per uur. Veel lager zal je niet uitkomen denk ik, beetje afhankelijk van waar je woont.
ik betaal 30 euro voor 3 uur per week. En het is het méér dan waard! Ze komt vanmiddag weer en ik ben er, zeker nu met die misselijkheid, zooooo blij mee groetjes!
Ik denk dat het erg uitmaakt waar je woont hoor... Hier is 10-11 euro inderdaad redelijk, maar ik werk in Amsterdam en daar gaat het richting de 15 euro per uur.
Lijkt me trouwens ook heerlijk... Maar wij hebben er helaas geen geld meer voor... Ik heb wel een tijdje gezocht, maar het is ook echt moeilijk om iemand te vinden.
Ik heb sinds een maand of twee ook weer een hulp * heerlijk *! Ik betaal 10 euro per uur, ze komt drie uurtjes per week.
Ik betaal 50,-- in de maand, ongeacht hoe lang ze bezig is. Maar het is wel m'n schoonmoeder, dat zal iets schelen.
even rekenen hoor.. ik ben onze hulp in de huishouding, en het enige geld dat er binnenkomt op mijn eigen rekening is de kinderbijslag.. dat dus een kleine 200 euro per 3 maanden, kom ik uit op een 9 cent per uur per kind, die ik uiteraard uit geef aan mijn kids.. misschien ook maar ergens anders gaan werken, je wilde 10 euro per uur betalen zei je?
Toen ik nog alfahulp was verdiende ik 12,20 per uur dus dat was 36,60 per keer. Maar als je het werk zwart doet dan is 30 euro voor 3 uur normaal. Ik heb dat ook verdiend toen ik zwart werkte.
ik vind 10-15 euro (afhankelijk van regio, aanbod, type werkzaamheden e.d.) wel normaal ik zou onder de 10 euro iemand niet zo fijn kunnen aankijken denk ik.. Dus ik maak vanaf nu 250 euro per maand aan mezelf over HAHAHAHA (aangezien ik zelf mijn schoonmaakster ben)
wij betalen 10 euro per uur.... ze is meestal 3 uurtjes bezig... is vrij normaal hoor dat ze er rond de 10 euro voor vragen, en het ligt er ook een beetje aan welke karweien ze moeten doen en hoeveel "rotzooi" je hebt in huis...