Aankleedkussen, wie weet hoe dit kan?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Krissie84, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanmorgen wilde ik mijn dochter in bad doen. Wij hebben een extra aankleedkussen in de badkamer liggen, maar toen ik haar er op wilde leggen, ontdekte ik dat er lucht in zit. Ze lag als het ware op een ballon.
    Ik ben er zelf met mijn knieen op gaan zitten inde hoop dat ik de lucht er uit kon persen. Dit lukte niet.

Iemand enig idee hoe dit kan en vooral hoe ik de lucht er weer uit krijg? :D

Geen wereldschokkendprobleem hoor. In het ergste geval maak ik er maar een klein gaatje in. Maar was eigenlijk stomverbaasd en vroeg me af of er meer ouders hier 'last' van hebben gehad.

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik heb er 2 (1 boven en 1 beneden) en die ik beneden heb heeft dat ook. Die boven helemaal niet en ze komen beide van de hema. Hoe het kan ik weet het ook niet.

3. Krissie84

Krissie84 Actief lid

30 dec 2010
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien door de warmte ofzo. We hebben er maar 26 gaatjes ingeprikt en de lucht er uit geperst. Kon m anders niet meer gebruiken.

4. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Is hier ook wel eens gebeurd, heel apart haha. Ik heb er ook 979890 gaatjes ingeprikt met een naald.

5. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik heb er ook twee van de hema en in beiden zit lucht! Heb ze weleens gebruikt om op mijn knieen op te zitten bij het bad en nu is bij beiden een naadje wat los (niet opgewassen tegen mijn goddelijke lijf haha!) Maar kan nu alle lucht er wel makkelijk uitdrukken "elk nadeel heb z'n voordeel"

Deel Deze Pagina