Wij zijn nog op zoek naar ledikantlakentjes en dan het liefst 120x150, dat lijkt me ook handiger wanneer ze ietsje groter worden. Maar de meeste lakentjes van dat formaat zijn erg duur omdat er één of ander duur (maar wel leuk ) borduurseltje op zit. De effen/uni lakentjes zijn goedkoper maar vaak maar 100 breed. Weet iemand waar je 120x150 maat lakentjes kunt krijgen met tóch een leuk borduurseltje?
Hopelijk ben je creatief, of ken je iemand. Maar ik heb zelf stof gekocht met een vrolijk motiefje en met waste canvas er iets op geborduurd. Maar met een leuk motiefje is ook al heel leuk. Mijn zoontje is nu 16 maanden en zit met zijn vingertjes aan de motiefjes of borduurseltjes te friemelen.
Kruidvat heeft ze soms (en misschien grotere filialen wel altijd?). Trekpleister misschien ook wel, gezien het feit dat die twee zo ongeveer hetzelfde assortiment hebben...
Ikkie, wat voor budget per lakentje ongeveer? Altijd lastig inschatten wat iemand anders duur of goedkoop vindt...
kijk hier ff op mamaswinkel.nl - Webshop heb hier ook eht een en ander gekocht toen... en als je besteld duurt het ongeveer 5 dagen voor dat je het heb omdat het voor je gemaak word tegen een vriendenprijsje vindt ik en je kan eropzetten wat je wilt.... suc6 is een top winkel...
Bij kruidvat of trekpleister zag ik ze in de folder staan.. (Of was dat nou vorige week) Niet zo duur en toch 120x150..