Welke buggy hebben jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LvB, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LvB

LvB Actief lid

21 jan 2008
    188
    0
    0
    Het onderwerp zegt het al.

Welke buggy hebben jullie? En hoe bevalt deze?

Wij willen echt een goede, stevige en handige buggy kopen.

Vandaar!

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    We hebben titanium breeze. Super handig, stevig, compact en heel klein als je het opvouwt. Daarnaast ziet het er leuk uit.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Quinny zapp maar deze hebben we naast de Urban Jungle buggy.. en voornamelijk gekocht omdat we een onderstel wilden voor de maxicosi. Als buggy gebruiken we hem dus nauwelijks maar hij kan wel makkelijk mee op de fiets

4. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ik heb de quinny zapp bevalt echt heel goed. Lekker klein inklapbaar, rijdt heel soepel en ik vind het ook nog eens een mooie buggy. En mijn zoontje vindt het een feest om erin te zitten..

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Maclaren. Bevalt goed.

6. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Het is dd een mooie buggy, alleen heeft deze wel 1 groot nadeel, hij kan niet plat. En dat vind ik toch wel een must voor als je een hele dag op pad bent.

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Ja, dat zeggen wel meer mensen dat ze dat een nadeel vinden, maar ik heb er eigenlijk niet zo'n last van. Mijn zoontje is toch veel te eigenwijs om in de buggy te gaan liggen en als hij moe is slaapt hij toch wel, maar dat is echt sporadisch..

8. bordes

bordes Lid

12 aug 2007
    85
    1
    0
    Ermelo
    Ik had een easy walker sky, maar ben daarvan afgestapt. Die had 3 wielen en dat is lastig. De wagen valt zo om als je de stoep niet recht afgaat. Ik ben overgestapt op een Mutsy 4 rider. Echt fantastisch!

9. est

est Actief lid

22 nov 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    wij hebben een kinderwagen/buggy van Quax (Quax - Dream On). Heb de buggy nog niet uitgeprobeerd aangezien mijn zoontje pas 2 maanden is, maar de kinderwagen bevalt goed. Buggy is alleen een andere inzet. Nichtje heeft er wel een keer ingezeten en die vond t prima vertoeven :)

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben een Quinny Zapp en een MacLaren.
    De Zapp hadden we al heel lang, dat onderstel lag in de wagen voor als we snel een boodschap moesten doen, dan konden we makkelijk de Maxicosi erop klikken. Maar ik vond het echt jammer dat er geen ligstand op zat. Dus toen hebben we er een MacLaren bij gekocht, echt superfijn!

11. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik heb een chicco 5 standen buggy.

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.038
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Maclaren Quest, echt een super buggy!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Quinny zapp en ben er tevreden mee.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eens, dat is de reden dat wij 'm erbij hebben voor de korte uitstapjes (en zodat wij niet hoeven tillen...:D)

15. Ghaze

Ghaze Actief lid

19 dec 2007
    130
    0
    0
    Amersfoort
    Quiny zapp, maar gebruik em zo min mogelijk. Vind wandelwagen toch fijner..de Quiny gaat mee naar de oppas enzo.

16. sannedegroot

5 mei 2008
    69
    0
    0
    Huismama
    Assen
    Wij hebben er een van Topmark. Kleur: roze. Bevalt me prima! Kan ook lekker mee op de fiets en heeft een ligstand en boodschappenmandje en een regenscherm. In de uitverkoop voor 59 euri! besteld via www.kidstraffic.nl

17. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Hier ook een Maclaren Quest (sport geloof ik). Heerlijk ding! Wel een dure...

18. Dushi

Dushi Niet meer actief

Topmark. Is lichtgewicht en toch luxe uitgevoerd. Zit o.a. ligstand op. Kon mee met de fiets.

Verder hebben we de Mutsy (4 wielen, met voor zwenkwiel). Voor als ze langer erin moet zitten of als we gaan wandelen.

Allebij handig.

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hier ook. En super licht, 5.5 kilo! Dat was één van onze eisen bij het kopen van een buggy.
    Hij is idd wel behoorlijk aan de prijs.;)

20. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    een chicco lite way; erg licht en zou daarom handig zijn om aan de fiets te bevestigen; nou dit lukt me dus steeds niet door zijn gewicht en valt dus steeds om grrrrrr...
    verder zit hij wel heel lekker voor de kleintjes:)...ohja nog eennadeel hij kan in verschillende standjes de leuning maar zodra je kindje rechtop wilt zitten trekt ie de leuning mee; en dat is echt heeeeeeel onhandig (wilde dat ik dat van tevoren wist dan had ik gewoon een maclaren gekocht; die zijn volgens mij het beste..)!

Deel Deze Pagina