Regenhoes Maxi Coso Mura

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Danielle1982, Jun 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Hoi dames!

Even een vraagje; waar laten jullie de regenhoes van de wandelwagen?
    Is er ergens een "geheim" opbergvakje voor?
    Wij nemen hem nu telkens los in een plastic zak mee, maar ideaal is dit niet....

Iemand tips? Het is zo'n dik pakketje opgevouwen...

2. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Wij hebben sinds kort ook een maxi cosi mura (vonden de quinny die we 9 jaar geleden hadden aangeschafd bij ons eerste kind toch een wat oud barrel worden) en ik moet zeggen dat ik het echt een hele fijne wandelwagen vind, maar ik vind het inderdaad ook niet handig dat er nergens wat opbergruimte is voor dit soort dingen. Bij de quinny was ik er namelijk aan gewend dat er op de rugleuning een vak zat waar je dat soort dingen in kunt stoppen. Ik moet eerlijk bekennen, dat wij nog geen regenhoes hebben aangeschafd (wil eerst nog eens kijken of die van de quinny er misschien over kan), maar ik zou dus ook niet weten waar je hem moet laten. De luiertas doen wij namelijk altijd eronder en dan is die ruimte ook al wel vol. Wij moeten echter nog eens op zoek naar het boodschappennetje, wat wij destijds gebruikten en misschien kunnen we daar dan eventueel ook een regenhoes indoen. Misschien kun je dus eens op zoek gaan naar zo'n boodschappennetje die je voor aan de duwstang kunt bevestigen en die er voor gebruiken.

3. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Mijn man zegt net (de grapjas):
    "Ja ik heb wel een tip, niet met regen naar buiten gaan".

4. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    hahaha, ja dat is idd en goede tip ;)
    Helaas is het weer in Nederland niet te voorspellen... :)

Het is idd een hele fijne wagen, ben er ook heel erg blij mee!
    Het boodschappennetje heb ik bij de Hema gehaald.
    Maar vind het ook erg lelijk om deze standaard aan de wagen te hangen eigenlijk... (of ben ik nu te veeleisend? :rolleyes:

5. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    Ja, dat klopt wel, dat het niet zo'n mooi gezicht is.
    Wat dat betreft, ben ik ook wel net als jij, denk ik.
    Ik wil ook altijd dat alles er mooi uit ziet, vandaar dat we natuurlijk ook zo'n mooie wandelwagen hebben aangeschaft.;) En hij lijkt mij trouwens ook heel erg prettig om in te zitten. Dus die kindjes van ons boffen maar met zo'n luxe wandelwagen. Maar tot nog toe is een boodschappennetje de enige oplossing die ik voor ons probleem zo kan bedenken.

Maar wie weet komt er nog iemand anders met de gouden tip.:D

6. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Ja idd, moet er netjes uitzien...
    Om die reden is de wagen ook altijd erg netjes opgemaakt..;)

We wachten rustig af... :)

7. Frieda

Frieda Bekend lid

Feb 24, 2009
    691
    1
    0
    We hebben trouwens allebei iets verschillends verstaan onder wandelwagen, want jullie gebruiken de kinderwagenbak dus nog natuurlijk, want ik zie nu pas dat jouw kleintje nog maar 2 (bijna 3) maanden oud is. Wij hebben de wagen nu pas aangeschaft zonder kinderwagenbak en gebruiken dus de 'buggy' (het stoeltje) alleen. Maar bij beide heb je dus het probleem dat je geen vakken hebt, waar je dit soort accessoires in op kunt bergen, begrijp ik nu. Apart trouwens dat op de kinderwagenbak dan ook helemaal geen vakken zitten om iets in op te bergen. Bij die 'oude' quinny van ons, die we de eerste maanden dus nog wel hebben gebruikt, hadden we op de kinderwagenbak wel 4 vakken zelfs. Voor en achter 2 grote vakken en aan de beide zijkanten nog 2 kleintjes. Dus daar kon ik altijd de regenhoes en het muggennet in kwijt en in de zijvakken stopte ik ook nog vaak wel mijn portemonnaie en huissleutels als ik even naar de winkel liep.

Nou, ik hoop dat er nog iemand reageert met een tip.
    Misschien zien wij nog wel een 'geheim' vak over het hoofd.

8. Stillewens

Stillewens Actief lid

May 28, 2008
    375
    0
    0
    Ik heb de regenhoes onderin liggen. En een luiertas die je aan de duwstang kunt vastmaken dmv drukkertjes die in het hengsel zitten. Ik ben nog wel op zoek naar tassenhaken ofzo. Want als ik nu een boodschap doe, kan ik het nergens kwijt.

9. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hier hetzelfde "probleem". Ik neem de regenhoes nu alleen mee als ik zeker weet dat het gaat regenen. Ik doe de hoes dan in een plastic zak en neem 'm los mee onderin de wagen. Maar dit is niet zo handig wanneer je een boodschapje moet doen. Geen idee hoe het anders zou moeten (behalve dan het netje wat al genoemd is).

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb hem in de auto liggen, maar nog nooit nodig gehad gelukkig. Ik vind ook dat er weinig opbergmogelijkheden zijn!
    En wat ik ook vervelend vindt, is dat met de wandelwageninzet, de zonnekap (jullie begrijpen wat ik bedoel hoop ik) apart bevestigd moet worden....

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    De regenhoes neem ik nooit mee eigenlijk en de luiertas zelden. Niet handig, want dan kan er niets anders meer onderin. Ik vind sowieso dat er maar weinig ruimte is voor boodschappen! Dat is best een groot nadeel van deze wagen.

Wat voor een (boodschappen)netje is dat trouwens, dat klinkt wel handig! Want ik doe meestal een (halve) tas onderin (meer past niet) en dan de lichte spullen bovenop...

Je kunt de hoes trouwens wel tussen de stangen boven het boodschappenmandje en de onderkant van de bak frotten...(?) Daar schuif ik soms ook nog wat boodschappen tussen ;)

Ik gebruik de hoes wel om de wagen binnen af te schermen voor de katten trouwens :D Dan zet ik de maxi cosi op zijn kop op de wagenbak en de regenhoes er overheen...

12. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Bij de Hema kun je een zwart netje kopen, kun je met klitteband vastklitten aan de duwstang.
    Is idd handig voor de kleine boodschapjes!

13. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    jammer dus... geen geheim vakje! ;)

Share This Page