ik zie echt door de bomen het bos niet meer, ik wil natuurlijk ook een betrouwbare web site. dus mijn vraag welke hadden jullie. en hoe beviel het? ow en ik ben de eerste in onze vrienden/familie die een kleine krijgt en ik heb geen idee wat voor tekst je er op zet.
www.geboortekaartjes.nl Ik vindt ze geweldig en daarom gaan we voor ons 2de kindje weer daar de kaartjes bestellen. Als je een vraag hebt krijg je snel antwoord ook via de mail,ze passen elke keer je tekst aan als je dat wilt,site is makkelijk en overzichtelijk. Toen onze zoon was geboren en we zijn naam en geboortedatum enz door hadden gegeven hadden we de kaartjes 2 dagen later in huis en dat terwijl het rond kerst was.
Wij hebben onze kaartjes bij geboortepost.nl besteld. Zij waren veruit de goedkoopste met de leukste kaartjes. En een hele goede service.
geboortekaartje was van Buromac via de drukker, maar onze trouwkaart komt van www.kaartmix.nl en dat ging echt super. Maar goed, voor een geboortekaartje vond ik het toch handiger even een telefoontje te plegen en we konden ze dezelfde dag nog ophalen. wat voor tekst erop zetten moet je helemaal zelf weten, maar op sites van geboortekaartjes staan wel ideeen
Wij hebben ze ook van geboortekaartjes.nl. Zoals hierboven al gezegd; kregen snel antwoord op een vraag, alles werd goed en snel afgehandeld en hadden de kaarten snel in huis. Trouwens, je kunt ook korting krijgen als je een proefdruk hebt besteld. Dat vond ik toch wel aardig, want het scheelde geloof ik een euro of 20.
Ik had het kaartje bij Kaartmix.nl besteld en ben er erg tevreden over. Mijn dochter is op een zaterdag geboren en maandag hadden we de kaartjes binnen We hebben ook van tevoren een gratis proefdruk gehad, wat ik ook een pluspunt vind, want in het echt kan je kaartje toch anders uitpakken dan op de computer
De kaartjes op andere sites vonden we niet zo mooi, na lang speuren, hebben we de website van Studio Zet gevonden en daar de kaartjes besteld.. Ze reageren erg snel op mail over aanpassingen enz. Hoe het gaat met de levering, is nog even week of vijf afwachten Maar tot nu toe goede ervaringen dus...
Wij hadden het geboortekaartje van Tes bij www.iedereenmaghetweten.nu besteld. Hele goede service (ervoor en erna) en een mooi kaartje. Nu hebben we ze bij www.youngart.nl besteld. Tot nu toe is de service ook erg goed, ben benieuwd hoe snel we ze kunnen versturen... Succes!
Hier ook Moderne exclusieve geboortekaartjes, fotokaartjes, tweelingkaartjes, adoptiekaartjes en maatwerk > Home Tot nu toe is de service prima. Ze mailt altijd persoonlijk en reageert daarbij ook erg snel. Kreeg ook netjes een e-mail wanneer ze op vakantie is en dat ik dan met iemand anders contact kan opnemen als er wat is (terwijl ik pas eind oktober ben uitgerekend). Bovendien wilde ik een afwijkend papiersoort en dat kon zonder problemen Het kaartje is erg leuk geworden!
Wij doen het via geboortekaartjes.nl daar hadden we de trouwkaart ook vandaan trouwkaarten.nl = zelfde bedrijf la carte namelijk vond toen de service ook erg goed en ook het resultaat.
Wij hadden ze ook daar besteld. Inderdaad precies wat je schrijft, snel antwoord via de mail, telkens de tekst aanpassen (hoe vaak je maar wilt) en de site is makkelijk en je kunt goed zoeken op bepaalde kaarten/thema's/onderwerpen etc. Ik zou het bij een eventuele volgende ook weer daar bestellen. Ze hebben ook veel keus en voor elk wat wils (van heel klassiek tot modern, van 'serieus' tot wat meer met humor enzo).
Hello, Ons geboortekaartje komt van www.habari.nl, de serie 'ruitjes en streepjes'. Ik ben tot nu toe heel erg tevreden. Tussen mijn eerste mail met het verzoek om 1 proefdruk, en de ontvangst van zomaar 2 proefdrukken zat maar 2 dagen. Ook de toon in de mailtjes die ik van hen ontving, is zeer dienstverlenend en dus prettig. Daarna enkele vervolgmailtjes verstuurd waarop ik de volgende (werk)dag antwoord ontving. Toen we op een gegeven moment geen keuze konden maken over een bepaalde kleur, heb ik hen om advies gevraagd. Ik kreeg drie verschillende bruikbare adviezen waarvan we uiteindelijk er een hebben gekozen. Vervolgens was het ook geen probleem om de enveloppen eerder op te sturen. Let daar op, want dat kan niet altijd hoor! Ik hoefde niets te betalen voor de proefdruk en ook geen extra's voor de aanpassingen na ontvangst van de digitale kaart. Over de levering kan ik nog niets zeggen, maar ik ga er vanuit dat die net zo prettig verloopt als het proces tot nu toe. Succes met je keuze! Groetjes, Kiki
Ons kaartje kwam van LocoMix. Uw boodschap, ons medium! Unieke uitnodigingen en mailingen. . Een prachtig kaartje, behoorlijk origineel en helemaal onze smaak. Maar.. er is een fout geslopen in de druk. We hebben vooraf onze 'proeftekst' doorgegeven en in de digitale proefdruk was die goed. Uiteindelijk toen we alle gegevens door gingen geven enzo, toen dochter geboren was, kregen we nogmaals een digitale proefdruk waar een fout in stond. Niet in naam of datum ofzo, maar in een woord. En ja, manlief en ik zaten die proefdruk te bekijken in het ziekenhuis op man's telefoon, vlak na de bevalling. Dan verwacht je niet dat er een fout staat in een woord, en sowieso: je verwacht dat mensen dat woord goed schrijven! Heel jammer. Uiteindelijk hebben we er nog over gebeld. Het bleef onze 'fout', zij waren er niet om mee te denken en we hadden zelf de laatste, digitale, proefdruk goedgekeurd. Die dus anders was dan de proefdruk met fictieve gegevens enzo. Ons werd uit coulance korting aangeboden op bedankjes die we daar konden bestellen. Dat hebben we niet gedaan. Het kaartje is prachtig, en gelukkig stonden alle gegevens goed, maar ik word nog een beetje verdrietig als ik denk aan de reactie op onze teleurstelling
www.ogeltje.nl is een kunstenares die de kaartjes zelf maakt. je kan nog dingen aanpassen aan de kaartjes. Hele persoonlijke benadering en hebben super leuke reacties gehad. kaartjes zijn binnen 2 dagen bij je thuis. super.
www.schattekus.nl Leuk als je een foto op je kaart zou willen. En ook hele goede service. Wij hadden bedacht om de foto's in zwart/wit te laten drukken, maar toen we ze na de geboorte opstuurde heeft ze ons geadviseerd om ze toch in kleur te drukken omdat dat veel mooier zou zijn met onze foto's. En ze heeft ook een ander lettertype geadviseerd, omdat dat er beter uitzag met de naam die we uitgezocht hadden. En de enveloppen is ze al voor de geboorte komen brengen omdat ze toevallig toch in de buurt moest zijn. helemaal super@
Poobies Je kan een standaard kaartje kiezen en zelf helemaal al invullen. Je kan ook een bestaand kaartje helemaal bewerken én je kan zelf helemaal een kaartje maken. Je kan van je kaartje een proefdruk bestellen. Dat hebben wij gedaan en zijn erg tevreden. Straks de juiste datum en gewicht erin en klaar!!
Wij hadden de kaartjes van babyboefjes.nl Deze waren het goedkoopste en lekker gewoon. De bestelling is echt super goed verlopen. Netjes een proef gekregen en omdat mijn moeder 2,5 week voor de uitgerekende datum overleed wilde ik toch een ander kaartje. Geen probleem en uiteindelijk pas de dag voor de bevalling onze nieuwe wensen doorgegeven. Uiteindelijk de avond na de bevalling alles doorgegeven en 2 dagen later al in huis. We kregen ook nog 2 sleutelhangers van het kaartje er gratis bij. Super service dus!
Via www.dutchmix.nl. We gaan daar dit keer weer een kaart bestellen, het is een onderdeel van www.kaartmix.nl. Prima service, originele kaarten, en niet al te duur.