Welke buggy is écht goed???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaKitty, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik heb de mutsy easyrider. Is nieuw, erg wendbaar en vergelijkbaar met de mclaren, vertelden ze mij in de winkel. Wel een iets betere prijs vind ik zelf. Aangezien ik in de stad woon en ik heb bijna niet gebruik...Alleen voor in mijn auto als ik ergens ff heen moet.

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Die hebben wij hier ook. Hij is wel redelijk hoog, zodat je niet krom loopt. Eerst (zonder achterzitje) was hij ook goed mee te nemen op de fiets, maar nu er een achterzitje op mijn fiets zit, past de buggy niet goed meer op mijn fiets. De grote wielen van de buggy zitten dan ook in de weg. En de hele boel kukelt zo om als ik er niet op let. Met als gevolg dat ik bijna nooit meer de buggy meeneem op de fiets. :x En dus de buggy ook bijna niet meer gebruik.

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Wij hebben al een paar jaar een koelstra buggy, erg mooi en degelijke buggy, ik hang er altijd vanalles aan en dat gaat prima!
    Hij is stevig maar toch lichtgewicht!

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, hij is idd. stevig en degelijk. Op zich zijn we er ook tevreden over, behalve voor aan mijn fiets... ;)

5. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    #25 Debski, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
    Maar als die niet op een fiets past, welke dan wel? Die buggy's zijn toch allemaal ongeveer hetzelfde?

6. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Maclaren quest!Ideaal,veel plezier van gehad.En hij kan nog wel een ronde mee.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    MacLaren Quest :)

- Makkelijk meenemen op de fiets
    - licht gewicht
    - boodschappenmandje vind ik bij geen enkele buggy fijn maar zit er wel op
    - makkelijk uitklappen met 1 hand
    - regenhoes gaat er makkelijk en snel op/af
    - verstelbaar in ligstanden
    - verstelbaar bij benen (zodat de benen omhoog kunnen of beter aansluit onder de knieen)

Ik heb 'm voor 40 euro via marktplaats, dat was wel even zoeken maar de aanhouder wint ;)

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Mja, het kan ook voornamelijk aan mijn fiets liggen hoor. Vooral dan door het achterzitje, want toen dat er nog niet op zat, zat deze buggy wel goed op mijn fiets.

9. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    maclaren quest!
    Erg fijn super blij mee

10. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    quest is wel goed maar als je hem platter wilt kunnen doen en iets grotere wielen wilt en net iets meer opties is de maclaren xt of xlr het aller beste!!!

Deel Deze Pagina