Hoi Meiden Hoop op veel reacties op mijn vraag Wij willen graag de Dover Babykamer van de Babydump kopen maar welke kleur muur/muren lijken hier mooi bij en welke kleur accesoires???? Hoor graag van jullie allemaal Gr Silly
Volgens mij kan iedere kleur hier wel bij... lichtgroen, of lichtblauw en lichtroze lijken me erg leuk. Maar ook het paars en wit wat ze op de site hebben staan ziet er leuk uit...
Ik zou gaan voor grotendeels witte muren en evt 1 muur in een accentkleur (mocht je dat willen). In dat geval zou ik gaan voor een pastelkleur (blauw, groen, roze, paars, ik weet niet of jullie weten of het een jongetje of meisje is?). En dan de accesoires in dezelfde kleur als de kleur vd muur, of eventueel de fellere kleur daarvan. Dus bijvoorbeeld lichtroze muur en dan wat fellere kleur roze accesoires. Succes met het maken van je keuze. Moeilijk hè? Er is zoveel moois en leuk te koop. Evt. nog een tip, mocht je op zoek zijn naar leuk behang. Wij hebben behang van het merk "onszelf". Wij vinden het erg mooi, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Hoi Wij weten wat het wordt ja maar dat houden we geheim want er zijn een hoop mee lezers hier hihihi Maar ik dacht dus aan licht paarse muren of zo en dan donker paarse accesoires erbij zoals op de foto, of is dat niet mooi genoeg?? Hoor het wel en zijn de kleuren geslachts gebonden of kan licht paars en donker paars voor meisjes en jongens?? gr silly
Hoi Als je binnen komt in het kamertje heb je rechts en links een muur, welke muur zou je welke kleur geven?? de ene lila en de ander iets donkerder en dan donker paarse accesoires erbij of is dat niet mooi?? hoe zouden jullie dat doen gr silly
Lila vind ik wel echt voor een meid. Zou alles wit houden en accessoires donkerpaars doen. Of het moet een meid zijn natuurlijk dan kun je prima lila doen.