welke buggy is fijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dromer28, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

En de Mac laten is helemaal (en makkelijk) uit elkaar te hale. Om te wassen. Je kan er zelfs nieuwe bekleding voor kopen. (Maar ik weet niet wat dat kost hoor)

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    We hebben vandaag toch een nieuwe mc laren quest gekocht en wat rijd hij lekker. Weegt niet veel en is met 1 hand te bedienen. Kan goed mee op de fiets (gaan we morgen regelen).

3. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Hier ook de Maclaren Quest. Je betaalt er wat voor, maar het is een geweldige wagen. Gebruik hem nu al 4 jaar en is nog steeds zo als 4 jaar geleden. zal nog zeker 5 jaar meegaan :)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier een Quinny Zapp maar hebben 'm amper gebruikt. Kunnen alleen de wandelwagen niet kwijt in onze auto en in de zwangerschap was het wel even fijn om de oudste in een buggy te hebben.
    Jongste dragen we buitenshuis.
    Maar ik vind de Zapp niet lekker lopen en absoluut niet met 1 hand te besturen. Ik vind het maar een rammelding en niet echt stevig.
    Maar goed, hij neem weinig ruimte in en met een peugeot 107 was dat onze eis.

5. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan een Nuna mee op de fiets?? Heb er va de week even naar gekeken en hij lijkt mij zo groot..

6. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    De nuna was volgens mij iets meer dan 7 kilo en 7 kilo is het maximale wat op de fiets mee mag. Maar ik denk ook dat het niet een heel handige voor op de fiets is. Zag er wel mooi uit maar erg groot en zwaar voor op de fiets.

7. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nuna kan mee op de fiets. Ze hebben er een speciale fietsdrager voor, kost dan wel even 69 euro.. ;) Wij hebben zaterdag de nuna gekocht ben heel benieuwd!

8. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Het word of de nuna pepp of de quinny zapp

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Nuna pepp. Vond m sowieso verreweg het mooist, maar daarnaast ook super wendbaar, ook met 1 hand en loopt lekker licht. Ook handig dat ie achter de fiets hangt. Wel wat zwaar maar goed te doen hoor. Heb er nooit spijt van gehad. Geweldig ding.

Deel Deze Pagina