En de Mac laten is helemaal (en makkelijk) uit elkaar te hale. Om te wassen. Je kan er zelfs nieuwe bekleding voor kopen. (Maar ik weet niet wat dat kost hoor)
We hebben vandaag toch een nieuwe mc laren quest gekocht en wat rijd hij lekker. Weegt niet veel en is met 1 hand te bedienen. Kan goed mee op de fiets (gaan we morgen regelen).
Hier ook de Maclaren Quest. Je betaalt er wat voor, maar het is een geweldige wagen. Gebruik hem nu al 4 jaar en is nog steeds zo als 4 jaar geleden. zal nog zeker 5 jaar meegaan
Hier een Quinny Zapp maar hebben 'm amper gebruikt. Kunnen alleen de wandelwagen niet kwijt in onze auto en in de zwangerschap was het wel even fijn om de oudste in een buggy te hebben. Jongste dragen we buitenshuis. Maar ik vind de Zapp niet lekker lopen en absoluut niet met 1 hand te besturen. Ik vind het maar een rammelding en niet echt stevig. Maar goed, hij neem weinig ruimte in en met een peugeot 107 was dat onze eis.
De nuna was volgens mij iets meer dan 7 kilo en 7 kilo is het maximale wat op de fiets mee mag. Maar ik denk ook dat het niet een heel handige voor op de fiets is. Zag er wel mooi uit maar erg groot en zwaar voor op de fiets.
De nuna kan mee op de fiets. Ze hebben er een speciale fietsdrager voor, kost dan wel even 69 euro.. Wij hebben zaterdag de nuna gekocht ben heel benieuwd!
Nuna pepp. Vond m sowieso verreweg het mooist, maar daarnaast ook super wendbaar, ook met 1 hand en loopt lekker licht. Ook handig dat ie achter de fiets hangt. Wel wat zwaar maar goed te doen hoor. Heb er nooit spijt van gehad. Geweldig ding.