Hallo, Mijn schoonouders willen ons graag een mooie degelijke buggy kopen. Hartstikke lief natuurlijk, maar nu stellen wij wel wat eisen, en gelukkig mogen we hem zelf uitzoeken. Wij zoeken een buggy die: -Ingeklapt niet kolossaal is -Rugleuning moet plat kunnen -Duwstang in hoogte verstelbaar Welke buggy hebben jullie? Wat zijn de voors en tegens? Ben benieuwd (let wel, we gaan Bryan er nu nog niet in leggen natuurlijk, daar is hij nog te klein voor, maar ik ben graag goed voorbereid).
Ik heb de maclaren quest, voor een paar tientjes via marktplaats. Die dingen zijn zo goed dat ik dat wel aandurfde.
hoi ik heb de mc claren ook gehad en echt jaren plezier eerst 3 jaar intensief gebruikt bij me dochter toen nog ruim 1.5 jaar gebruikt bij me vriends middelste zoon, en toen onze zoon gebroen werd was dei aan het eind van zijn latijn(doorgezakt)maar toch 5 jaar lang elke dag gebruikt! en nu heb ik de quinny alleen 1 min punt kan niet in lig stand verder super buggy
Wij hadden bij de 1e een buggy van de airmiles gekocht. We hebben er totaal niet op gelet toen, maar er zat geen netje of mandje onder waarin je spulletjes kunt stoppen. Dat miste we enorm, dus als snel hebben we hem geruild met mijn ouders die er één hadden aangeschaft mét opbergvak eronder!
Die moeten bestaan ja, Erlida, en aangezien ik maar 1.64 ben en mijn man 1.85, is het wel fijn als we het zouden kunnen verstellen. We gaan komende week eens de MacLaren life bekijken, en wie weet wat we dan nog meer zien.
Ja idd het bestaat! Deze,Red castle Citylink, heeft in hoogte verstelbare handvaten....nooit geweten....