Zoals de topic al heet: Wat hebben jullie gekregen van jullie (schoon)ouders? Van mijn schoonouders hebben wij de box gekregen met boxkleed en speelkleed.. Mijn ouders zijn wel wat van plan dat heb ik al door maar wat.... dat laten ze nog niet los.. Daarom even mijn nieuwsgierigheid van jullie ouders...
van mijn ouders hebben we de babykamer gekregen en van mijn schoonouders een spaarrekening met 200 euro erop
Van mijn schoonouders hebben we de bugaboo compleet gekregen en van mijn ouders 500 euro en heel wat keren heeft ze kleertje, dekentjes enz betaald. Ik ben dus ontzettend verwent
Wij krijgen van mijn ouders de babykamer (en het extra bedje) van mijn schoonouders krijgen we 500 euries om bij de kinderwagen te leggen.
Van beide kanten nog helemaal niets, dat komt bij de geboorte. Het is voor beide kanten het eerste kleinkind, dus de verwachtingen zijn hoog.......
van mijn ouders en schoonouders 50/50 de bugaboo, van mijn ouders de kinderkamer en mijn schoonouders gaan 6 maanden per jaar oppassen! (en da's ook een cadeau opzich)! verder nog speelgoed, slabbetjes, tutteldoekjes, sokjes, etc. etc..
Van mijn schoonouders de kinderwagen en bij de tweede een buggy en van mijn ouders wat kleine dingetjes (kleertjes enz.)
wat we van me ouders krijgen weet ik niet heb al wel veel kleertjes en dat soort dingen gekregen van me schoonouders hebben we de kinderwagenba gekregen en ook kleertjes enzo
Tijdens de zwangerschap werd ik van beide kanten regelmatig verwend met leuke kleinigheidjes voor de babykamer of kleertjes. Toen mijn zoontje geboren is: Van mijn ouders een stoere loopmotor en een kinderbijbel. Van mijn schoonouders de maxi-cosi. We waren er erg blij mee.
ouders, kinderwagen en de box schoonouders babykamer + badje en van allemaal heel veel kleertjes want ik heb nog niks hoeven kopen
Van mijn moeder heel veel kleding en speelgoed. En geld voor op haar spaarrekening. Van mijn Pa ook geld voor het kamertje en toen ze geboren was ook geld voor op de spaarrekening. Van mijn schoonouders een camera. Ik ha namelijk alles zelf al gekocht.
Van mijn moeder en dr vriend de box en het speelkleed en van mijn schoonouders krijgen we de kinderstoel en het wipstoeltje, en van alletwee hebben we al leuke spulletjes en kleertjes enzo gekregen Verder gaat mijn moeder 1 dag in de week oppassen vertelde ze gister, dus daar zijn we ook heel blij mee
Een kinderbesteksetje met de naam erin gegraveerd en een kinderbijbel. En een campingbedje (puur eigenbelang natuurlijk; kunnen we daar gaan logeren, haha!)
Van mijn ouders de complete kinderkamer (incl dekentjes, klamboe en alles) Van mn schoonouders de kinderwagen.
Van mijn ouders de complete kinderwagen.. En van mijn schoonouders een bedrag om bij de kinderkamer te doen..