Welke buggy is kwalitatief goed en makkelijk voor op de fiets?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sannie1981, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Ik ben op zoek naar een redelijk goede comfortabele buggy die ook nig eens makkelijk mee te nemen is op de fiets.
    Ook wil ik er niet al te veel geld aan uit geven aangezien we natuurlijk ook gewoon de wandelwagen hebben.

Hebben jullie tips qua merk?
    Wat zijn jullie ervaringen met de safety 1st? En met de koelstra simba t3?

Gr. Sannie

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Ik lees mee, zelfde probleem :D

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Er is weinig keuze want er mag maar maximaal 7kg aan een buggydrager...
    Ik heb een prenatal buggy van €39,- en die komt uit de Top Mark fabriek zag ik op het label. Ik had er daar eentje kunnen halen die in standen kon maar die was knalroze en ik heb wel een meisje maar ik wilde een neutrale. Omdat ik een bon had me niet verder georienteerd en had geen zin om stad en land af te gaan.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij hebben de iets duurdere variant van prenatal. Helemaal zwart. Maar hij is prima hoor, we zijn ermee naar Mallorca geweest verleden jaar en hij doet het nog steeds goed!

5. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

ik heb de quinny zapp. Niet goedkoop, maar ik vind hem wel heel handig, vooral op de fiets.

6. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik heb een simba t3 en ik vind het een erg fijne buggy. Alleen hij klapt best groot in dus wat minder geschikt voor op de fiets.

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Deze! De wandelwagen loopt 10x lekkerder maar opzich is deze prima!

8. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hier ook de Quinny Zapp, niet heel goedkoop maar wel super handig en licht! Past ook gewoon op een universele fietsendrager... (mij werd eerst verteld dat je een speciale fietsendrager nodig had)

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Dat vind ik sowieso :p Maar het is beter dan niks. Als ik met mijn zoontje naar de stad ga op de fiets moet ik echt een wagen mee hebben. Anders loop ik de hele tijd achter hem aan te rennen of hem van de grond te plukken omdat hij steentjes wil bekijken ofzo haha :D

Maar die buggy vind ik steviger dan bijvoorbeeld 1 van de kruidvat en hij doet niet af aan een merkbuggy van bijvoorbeeld koelstra.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben de Nuna Pepp. Vooral voor op de fiets is hij top, 1 van de belangrijkste redenen geweest voor ons om hem aan te schaffen. Hij heeft nog veel meer voordelen uiteraard. :D Ben er super blij mee.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ook de Nuna Pepp! Zijn er erg tevreden over kost alleen wel wat maar is echt een geweldige buggy :D

12. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    175
    63
    NULL
    NULL
    Hier een buggy van het kruidvat die prima voldoet. Hij rijdt goed en is makkelijk in en uit te klappen. Ik had er toen 2 voor 15 euro, maar geloof dat ze normaal rond de 40 euro zijn. Het haalt het niet bij een wandelwagen, maar voor even naar de stad oid vind ik hem erg handig.

Deel Deze Pagina