welke buggy is 't fijnst voor op vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door yasmin10, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmin10

yasmin10 Lid

15 aug 2008
    42
    0
    0
    In mei gaan we voor de eerste x met onze kleine man op vakantie 8) . Hij is dan 6 maanden oud. Aangezien ik niet mijn dure buggaboo mee wil nemen in het vliegtuig, wil ik graag een fijne buggy aan gaan schaffen. Wie spreekt uit ervaring en kan me er een aanbevelen. Omdat mijn zoontje eigenlijk nog te jong is voor de buggy wil ik wel 1 met een ligstand.

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Wij hebben een Chicco, kan helemaal in ligstand en de zonnekap kun je ook helemaal van voor naar achter bewegen als ie ligt, dus je kindje ligt dan nooit in de zon, wij vinden 'm ideaal.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier de Maclaren Quest.

Een hele fijne buggy, maar persoonlijk zou ik hem nog niet gebruiken voor een kind van 6 maanden.

Ik zou de Bugaboo meenemen, je hebt er een speciale reistas voor.
    Mijn zoontje lag tot 7 maanden nog in de kinderwagenbak van de Bugaboo en was eerder echt nog niet aan een buggy toe...

4. yasmin10

yasmin10 Lid

15 aug 2008
    42
    0
    0
    Nee, de bugaboo ga ik echt niet meenemen. Heb teveel slechte verhalen gehoord.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Hier hetzelfde verhaal. Ik wilde opzich mijn bugaboo wel meenemen maar die moet je incheckern dus das geen optie want dan loop je daarna 2 uur met uk op je arm. Wij hebben vorige week een chicco gekocht bij prenatal. Was goed betaalbaar (tja, hij is alleen maar voor vakantie) en deze kon het meest plat van allemaal. Ook is hij handig in te klappen. De Maclaeren kon absoluut niet plat en viel dus direct af voor ons evenals de koelstra.

6. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    wij gaan a.s. zaterdag naar Curaçao. Wij wilden onze dure Mutsy ook niet meenemen in het vliegtuig. Hebben nl. een keer gezien dat een kinderwagen er met 4 wielen in ging en er met 3 wielen uit kwam... er wordt enorm mee gesmeten!
    Wij hebben nu een TitaniumBaby Breeze gekocht. Hier zat ook een transporttas bij. We zijn erg benieuwd hoe hij uit het vliegtuig zal komen...
    Er zit in ieder geval een ligstand op, wat een voorwaarde was voor ons! In de mutsy zit hij inmiddels, sinds 3 weken, ook in de wandelwagen, op de ligstand. Hij vindt het heerlijk, kan lekker om zich heen kijken.
    Zodra we thuis zijn kan ik laten weten hoe de buggy is bevallen!

7. yasmin10

yasmin10 Lid

15 aug 2008
    42
    0
    0
    Oh, daar ben ik heel nieuwschierig na. Ik had die buggy ook gezien en vond 'm er ook nog wel leuk uitzien. Ik hoor het heel graag hoe die bevalt en een hele fijne vakantie op Curacao 8) 8). Heerlijk!

8. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik heb even gekeken want ik kende die Titanium Breeze niet maar die zou ik zeker kiezen voor een baby van 6 maanden, mooie wagen, fijn dat er ook een transporttas bij zit.

9. yasmin10

yasmin10 Lid

15 aug 2008
    42
    0
    0
    Is Marleen al terug uit Curacao? :)

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    mijn schoonouders hebben deze voor als Jenna bij hun is en wij nemen deze mee op vakantie in juni. Het voordeel va ndeze vind ik dat je de zonneklep heel ver uit kan klappen :D

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    even off topic...

de kinderwagen mag toch mee tot aan het vliegtuig? zoja dan neem ik aan dat je hem ook gelijk weer krijgt als je uitstapt?

ik hoor het graag :D :)

12. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    inmiddels al weer een hele tijd terug van Curaçao... :)
    De buggy is ons prima bevallen. Op schiphol mocht hij mee tot aan de gate, op Curaçao kregen we hem bij de bagageband, gelukkig een heel klein stukje lopen.
    Terug hetzelfde verhaal, alleen jammer dat het op Schiphol een eeuwigheid duurde voordat we onze buggy terug hadden.... En dat is heel vervelend met een mannetje in de armen van bijna 9 kilo....

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kinderwagen word bij de bage ingenomen samen met je koffers
    buggy mag wel mee op schiphol tot aan vliegtuig.

Deel Deze Pagina