hoi ik weet dat er buggy's bestaan die je op kan vouwen tot rugzakformaat weet iemand welke dit is? lijkt me namelijk handig met vakantie buggy tot de gate..rugzak mee in het vliegtuig en gelijk bij aankomst je buggy weer gebruiken hoop dat jullie het weten? Knuffel Janet
quicksmart buggy youpa-la Heb ik laatst op mp gezien. Volgens mij kan deze erg klein worden opgevouwen
en andere? wantd eze kan helaas maar in 1 stand en vind het toch makkelijk om er evt een slaapstand op te hebben
met 12 kilo in een draagdoek ? we hebben nu al last van onze rug als we hem lang "moet" tillen dus helaas geen optie..
Ik ben het gewend en kan uren 12 kilo dragen (als mijn zoontje ondertussen niet al zwaarder is) Succes met je zoektocht naar een buggy dan.
bedankt..... maar ook toen hij nog een baby was en in een draagzak zat kon ik het geen 5 min uithouden dus vandaar zag net wel de mutsy spider heeft iemand daar ervaring mee?
Je kan gewoon je gewone buggy meenemen naar de gate, voordat je het vliegtuig instapt, haal je je kind eruit (logisch) en dan bergen zij de buggy op. Bij het uitstappen krijg je hem weer meteen terug. Dus een buggy tot rugzak formaat is niet nodig.
heb de laatse keren het bij vrienden gezien en die kregen de buggy pas weer via de lopendeband retour..dus zij moesten snachts met de kids op hun arm
Vorige maand kregen wij hem gewoon meteen mee. Een kinder of wandelwagen gaat wel via de band, maar een buggy volgens mij niet. Of het scheelt per maatschappij misschien dan?
Op Schiphol krijg je een buggy niet terug in de gate, daar moet je wachten bij een speciale lopende band, meestal pas als alle koffers al op de band liggen en het kan ook nog eens zijn dat de lopende band ver van je kofferband af is.... Tenminste, wij hebben al een paar keer die ervaring gehad!
Bij het inchecken vroeg die mevrouw er ook naar of ie mee ging naar de gate en kwam er een speciale sticker op. Anders moet je er zelf even naar vragen. Wij vlogen trouwens ook met transavia.
De quinny buggy kan super klein opgevouwen worden. nadeel van deze buggy is dat er geen boodschapenmand onder zit.
Een draagzak waar over gesproken is, klinkt als een zak die je voor je draagt. Misschien is een rugdrager iets? op internet: Youpala Reisbuggy Blauw, Zwart, Oranje en Rood Super licht en compact Ze zijn klein, licht van gewicht, hebben kleine zwenkwieltjes en zijn heel gemakkelijk en compact op te vouwen met een draaisysteem. Zodra kinderen goed kunnen zitten en niets willen missen van de omgeving, is YoupaLa reuze handig. YoupaLa is supermakkelijk om overal mee naar toe te nemen. Bijvoorbeeld in de auto, in de zijtassen van je fiets, het vliegtuig en op vakantie. Er zijn inmiddels reisbuggy`s van YoupaLa verkrijgbaar die veel extra`s bieden, zoals een goede ligstand en een comfortabel inzetje waarmee zittingen verkleind kunnen worden. Hierdoor zijn ze ook geschit voor de allerkleinsten. De QuickSmart is een Australisch wandelwagentje dat daar een revolutie in de wereld van de buggy´s en reisbuggy´s teweeg bracht. Dit wagentje is super klein en ultra licht, zit met haar gewicht nog onder de 4 kg. Volledig gemaakt van aluminium. Inclusief: zonnekap,regehoes,tas gebruiksaanwijzing en dit gevonden: De Nieuwe QuickSmart heeft 2 standen. - 90 graden rechtop zitten. - 50 graden ligstand Het is een reisbuggy. Onderin zit een klein boodschappenmandje. Maar daar passen geen kratten bier onderin. En achter aanhangen van kleine tasje is mogelijk. Maar het is geen pakezel.
De QuickSmart lijkt me wel wat ook een leuk prijsje..tenminste heb hem op internet gezien voor ff 72 eurie en daar zit dus zo'n opberg tasje bij zodat hij in het vliegtuig kan bedankt allemaal Groet JAnet