wij nemen de buggy ook mee naar het vliegveld, maar doen de buikdrager in de handbagage. Buikdrager wil prima voor even, want dragen en lopen vind ik onconfertabel!
http://www.eurekakids.net/speelgoedwink ... ja/J0C1548 oke het is de driewiels geen mandje en niet echt een kap maar voor vakantie genoeg dacht ik zo heb ze een mail gezonden of de rugleuning verstelbaar is....want dat staat er niet echt bij
de 4wieler kan in ligstand volgens mij, nieuwe versie. De 3wieler is op marktplaats 49,95 nieuw! Zoek op: VAKANTIE-BUGGY! Quicksmart van youpa-la super klein 4kg Advertentienr.:183617355 2e hands te krijgen rond de 35 euro....
Ik heb hem nog wel, maar staat me danig in de weg. Gebruik toch meer de buggy (titanium baby). Dat andere gevaarte past in de auto, maar dan kan er niks meer bij.... (quinny freestyle 3xl)
Weet iemand waar ze de Youpla buggy in de winkel hebben staan? Ik kan hem tot nu toe alleen maar vinden in de webwinkels en ik wil hem eigenlijk even bekijken voor ik hem aanschaf... Het is toch een hoop geld... Maar hij lijkt mij ideaal voor in de auto enzo... Ik heb maar een micratje en de grote kinderwagen past er wel in, maar dat is steeds zo'n gehannes...
Ik gebruik als het even kan de gewone wagen. Rijdt een stuk soepeler dan een buggy! Nu staat de buggy ook eigenlijk bijna altijd bij mijn ouders...maar goed, die wagen neem je weer niet mee op de fiets! Wat een problemen, hahaha