Narcose en kunstnagels

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik moet morgen onder narcose en laat altijd mijn duimen doen door de nagelstyliste. Andere nagels gebeurt niks mee. Ik weet niet welke soort ze gebruikt, maar nu las ik dat je geen gekleurde acrylnagels mag als je onder narcose moet.

Weet iemand wat dit inhoudt?

Ik heb vanavond nog een afspraak staan om mijn duimen te laten doen ;)

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dit mag niet omdat ze de kleur van de onderhuid in de gaten moeten kunnen houden geloof ik.
    Dus zou het niet doen voor de zekerheid.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Maar het gaat alleen om mijn duimen en er zit nog voor de helft op van de vorige keer. Dat krijg ik er zo niet af.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zelfs nagellak moet eraf. je kunt overleggen maar ik denk dat ze ivm risico je niet onder narcose gaan brengen. eventueel ruggenprik of plaatselijke verdoving?

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Als je toch een afspraak hebt voor vanavond dan laat je ze toch gelijk verwijderen?
    Ga je volgende week terug voor nieuwe... ;)
    Kunstnagels, of het nou acryl of gel is mogen niet, punt.
    Heeft te maken met de apparatuur en de kleur van je nagelbed tijdens de narcose.

6. Trots mam

Trots mam Lid

26 dec 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het geen probleem is als alleen je duimen een acryl laagje hebben. Als de rest gewoon puur natuur is dan zijn er genoeg vingers om de meter te plaatsen en om de kleur in de gaten te houden.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Sorry dames, ik heb de folders van het ziekenhuis net pas doorgelezen en het antwoord staat er in. Gelnagels mag wel, maar zonder nagellak erover.

Neem aan dat het niet uitmaakt of het om gel of acryl gaat? Of is dat hetzelfde??

Het gaat overigens alleen om mijn duimen.

8. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland

Het is om de capillaire refil te controleren, gelnagels zijn goed transparant waardoor dat goed kunt zien

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik weet nog wel dat ik een paar restjes nagellak niet verwijderd had voor m'n narcose (was het vergeten voor ik wegging en kreeg het er niet afgekrabd), toen kreeg ik in het ziekenhuis remover en ik ging nergens heen voor het allemaal brandschoon was.. Maargoed, da's waarschijnlijk een ander verhaal dan kunstnagels..

10. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Ze hebben er hier in t ziekenhuis geen probleem ervan gemaakt anders gebruiken ze teennagels maar die van mij zaten ook onder de gel. En jij hebt nog 8 vingernagels over die ze kunnen gebruiken toch .

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    klopt heb 8 vingernagels en 10 teennagels over, haha

Deel Deze Pagina