Ik moet morgen onder narcose en laat altijd mijn duimen doen door de nagelstyliste. Andere nagels gebeurt niks mee. Ik weet niet welke soort ze gebruikt, maar nu las ik dat je geen gekleurde acrylnagels mag als je onder narcose moet. Weet iemand wat dit inhoudt? Ik heb vanavond nog een afspraak staan om mijn duimen te laten doen
Dit mag niet omdat ze de kleur van de onderhuid in de gaten moeten kunnen houden geloof ik. Dus zou het niet doen voor de zekerheid.
Maar het gaat alleen om mijn duimen en er zit nog voor de helft op van de vorige keer. Dat krijg ik er zo niet af.
zelfs nagellak moet eraf. je kunt overleggen maar ik denk dat ze ivm risico je niet onder narcose gaan brengen. eventueel ruggenprik of plaatselijke verdoving?
Als je toch een afspraak hebt voor vanavond dan laat je ze toch gelijk verwijderen? Ga je volgende week terug voor nieuwe... Kunstnagels, of het nou acryl of gel is mogen niet, punt. Heeft te maken met de apparatuur en de kleur van je nagelbed tijdens de narcose.
Ik denk dat het geen probleem is als alleen je duimen een acryl laagje hebben. Als de rest gewoon puur natuur is dan zijn er genoeg vingers om de meter te plaatsen en om de kleur in de gaten te houden.
Sorry dames, ik heb de folders van het ziekenhuis net pas doorgelezen en het antwoord staat er in. Gelnagels mag wel, maar zonder nagellak erover. Neem aan dat het niet uitmaakt of het om gel of acryl gaat? Of is dat hetzelfde?? Het gaat overigens alleen om mijn duimen.
Het is om de capillaire refil te controleren, gelnagels zijn goed transparant waardoor dat goed kunt zien
Ik weet nog wel dat ik een paar restjes nagellak niet verwijderd had voor m'n narcose (was het vergeten voor ik wegging en kreeg het er niet afgekrabd), toen kreeg ik in het ziekenhuis remover en ik ging nergens heen voor het allemaal brandschoon was.. Maargoed, da's waarschijnlijk een ander verhaal dan kunstnagels..
Ze hebben er hier in t ziekenhuis geen probleem ervan gemaakt anders gebruiken ze teennagels maar die van mij zaten ook onder de gel. En jij hebt nog 8 vingernagels over die ze kunnen gebruiken toch .