Ik zou toch via MP een tweedehands McLaren kopen. Die zijn gewoon het fijnste! Ik heb zelf een McLaren buggy op een franse rommelmarkt gekocht voor maar 5 euro!!! En die gebruiken wij nu al veel meer dan de grote wandelwagen. Het is niet de mooiste meer, maar hij rijdt heerlijk. Dus als het alleen voor de vakantie is, dan zou ik het wel weten.
wat een goed onderwerp. ik was namelijk vanplan mn quinny buzz3 mee te nemen. (de buggy inzet dan) want ons kleintje is nog maar 4mnd en kan nog net niet zitten. ook tips voor goede buggy voor zo'n kleintje?!?!
Wij hebben een Topmark buggy gekocht, 10-20 goedkoper dan een Koelstra. Ik heb beiden 'geprobeerd' in de winkel. Ze hebben allebei een grote zonnekap, maar die van Topmark kan platter, is gemakkelijker/fijner te verstellen en zit een kijkgat in zonder gaten (tegen regen). Een buggy voor een 4mnd oude baby zal lastig zijn, aangezien de meeste buggies voor vanaf 6 mnd zijn, geloof ik.
MP helaas niet gelukt. Twee keer achter het net gevist. Morgenochtend naar de Prenatal. Mamamazzeldagen. Koop ik een 2-standenbuggy voor 36,-