Hoi meiden, We hadden altijd een Quinny Zapp buggy, maar die kan nu niet meer mee op de fiets. Ik deed hem altijd in mijn fietstas, maar sinds ik een zitje achterop heb kan dat niet meer. Ik heb nu een bagagedragerverlenger gekocht en daar wil ik zo'n buggydrager op doen dan. Maar wat voor buggy is het meest geschikt daarvoor?
ow wacht ik zie dat quinny zapp op een andere buggydrager zit.. ik ben me ook aan het verdiepen in de buggy's (ook mee op de fiets), de koelstra simba is niet zo zwaar en volgens mij wel goede buggy.. De Maclaren buggy's vind ik veel te duur voor "erbij"..
Hier een MacLaren Quest buggy. Ze zijn idd erg prijzig, maar kunnen goed mee op de fiets. Tis maar net hoeveel je er gebruik van denkt te maken of je het het geld waard vindt! Het is wel een ERRUG fijne buggy in gebruik!
Ik heb bij de babyzaak zo hele goedkope simpele buggy voor op de fiets gekocht. Werkt perfect (nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik hem misschien 1 keer in de 2 maanden mee neem op de fiets , als ik het vaker zou doen dan zou ik misschien een duurdere nemen omdat een stuk lekkerder loopt)
ik heb de goedkoopste van de kruidvat, bambino merk... is een heel simpel en licht ding... gaat prima op de fiets... ook met erop en eraf halen...
@Duchess Hoe gaat dat precies met de Nuna, kan er dan nog een fietszitje achterop? En, dat ziet er toch wel gek uit als de buggy vanachteren hangt? Heb wel een foto gezien op internet, maar die is van de zijkant genomen. We hebben trouwens nog geen nuna, maar vind hem wel erg mooi.
Ik heb de Maclaren quest ook. Ideaal ding, hij is prijzig, maar ik heb hem dan ook heel veel gebruikt ook voor in de auto. Zodat ik de grote buggy niet altijd mee moest nemen. Dus eigenlijk was het ideaal, een redelijke lichte buggy voor op de fiets en ook eentje waar je heerlijk mee kon lopen.
ik heb de buggy van Prenatal. Ik heb hem nog niet mee op de fiets gehad maar ik heb deze speciaal gekocht voor op de fiets. xxx