1e verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Irmatje, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irmatje

Irmatje Lid

28 okt 2012
    50
    0
    0
    Paraveterinair
    Noord Brabant
    Hi mama's,

Er zullen al genoeg topics hierover zijn maar ik kan ze zo snel niet vinden.
    In maart wordt onze dochter 1. Maar wat nu te geven voor haar verjaardag?
    Hebben namelijk al een 3 jarige dochter die alle 'toppers' al heeft. Duplo, speelhuis, trampoline, pop, zandbak, loopfiets poppenwagen, keukentje. Dus mijn inspiratie is een beetje op :)

Wellicht hebben jullie goede ideeën. Hoeft niet perse groot te zijn hoor

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Dochter wordt komende maand 1 jaar. Ik dénk dat wij iets van zoefzoef gaan kopen.
    Van mijn ouders krijgt ze wrs haar eerste stapschoentjes

3. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb mijn zoontje een baby stoeltje (fauteuil) gegeven met zijn naam erop. Hij zit er nog niet vaak in maar vindt het reuze interessant.

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb m'n zoontje veel toet toet gegeven. Aan de banen hebben ze nog niks met 1 jaar. Maar de auto's, grote ambulance en de plattere garage bevallen goed.

5. Roossies

Roossies Lid

23 apr 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boerderij van little people...

6. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Misschien toch leuk om een eigen pop te geven? Mijn nichtje is helemaal gek op haar pop van haba geloof ik. Met van dat sliertjes haar.

Onze dochter heeft een kanindocka, google maar eens. Erg mooi.

En anders misschien driewieler? Wheeliebug? Van haba heb je ook hele mooie houten puzzels.

Succes met uitzoeken!

7. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Iets van Janod? Het drumstel is hier een grote hit!
    Een babyborn

8. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Die van ons heeft een binnen ballenbak gehad, mega ballenbaan (cruise and groove van fisher price via MP nog wel te koop), speelgoed voor in bad, tekenen met water, duplo en een speelhuis voor buiten. Ons nichtje kreeg handpoppen en poppenkast, een zingende tas, een pop en kleertjes van haba.

9. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Wij gaan de Early Rider Spherovelo loopfiets kopen. Die is voor kinderen van 12-36 maanden oud. Ik weet van één opa en oma al dat ze een Trunki gaan kopen (dat is een kinderkoffertje waar je op kan zitten).

10. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Hier een schommelpaard van little tikes gekocht voor buiten en een wheelybug (muis). Daarnaast heeft ze een trunki gehad van opa en een puky driewieler van oma. Verder nog wat kleine cadeaus van de overige visite, zoals duplo, blokkentoren in een emmer, vtech olifant (die ballen schiet), magisch muziekboek (vtech volgens mij), houten blokken van woezel en pip, en lief! plakdingen voor in bad/douche die aan de tegels blijven plakken met water.

Alles dat hierboven genoemd is wordt goed gebruikt, ze vindt alle cadeaus leuk en speelt er vaak mee.

Deel Deze Pagina