Duurder is niet per definitie beter, maar de MacLaren staat wel bekend als een kwalitatief zeer goede buggy. Dat sommige mensen dat niet kunnen betalen is jammer, maar zo is het leven. Ook niet iedereen kan zich een BMW veroorloven. Dat maakt een Renault 19 niet opeens beter dan een BMW (en ja, wij rijden een Renault 19 en het erge is, we zouden ons ook een BMW kunnen veroorloven, maar het interesseert ons nou eenmaal weinig) Overigens heb ik een MacLaren voor de prijs van een "goedkope rammelbak", tweedehands op marktplaats. Dus het kan wel... MAar zo zijn er ook weer mensen die tweedehands spulletjes voor hun kindje "vies" vinden. Haha, ik houd nou eenmaal van viezige kindjes.
nou nee ik probeer niks op te zoeken, maar ik maak dan ook geen opmerkingen over goedekope dingen die minder goed zouden zijn
Ik ken ook twee vrienden die de maclaren hebben en hij bevalt ze allebei erg goed. Ik ben dus ook van plan de maclaren te kopen
Ik heb een buggy van Prenatal. Rijd prima voor korte stukjes. Gebruik hem heel weinig want vind de bugaboo veel lekkerder rijden. Bij prenatal vertelde ze me dat mac claren ook zijn naam heeft. Weet niet of dat waar is. Heb er nu van de opruiming van 90 voor 50 euro. Mooi prijsje en bij een 2e koop ik wel een nieuwe als het geen meisje is (hij is roze) Ligt er natuurlijk ook aan of je hem vaak gebruikt.