Wij hebben de quinny zapp. Ik vind het een hele fijne buggy! Hij rijdt soepel en klapt klein in. En mijn dochter zit er ook goed in. Wij hadden tijdelijk de chicco liteway geleend omdat de kinderwagen kapot was gegaan. Maar mijn dochter vond het vreselijk in dat ding en huilde alleen maar. Omdat de sluiting te ver naar voor is zakte ze steeds waardoor ze half liggend zat.
Wij hebben ook een Babyzen YoYo en ik ben echt een grooooot fan. Heb veel andere buggies geprobeerd en vind deze het beste als geheel: - ideaal met reizen want klapt supercompact in, mag mee als handbagage bij de meeste vliegmaatschappijen - ligstand is behoorlijk plat - duwstang ipv handvaten - hoogte van duwstang is fijn voor mij (1.70) en m'n man (1.90) - verkrijgbaar in mooie kleuren - persoonlijk vind ik 'm veel mooier dan de meeste paraplubuggies... Kortom, ik zou 'm even gaan uitproberen ergens! Babypark verkoopt ze geloof ik.
Wij hebben de koelstra simba, loopt prima en klapt in als een paraplu, niet mega compact maar ook zeker niet groot. Ik wilde eigenlijk de Nuna pepp maar dl zat hier al best bovenin met haar hoofd (bij de koelstra heeft ze nog veel ruimte over boven haar hoofd, ze is nu 90 cm) en ook vonden wij dat de stand waarbij de rechtop zou moeten zitten nog steeds behoorlijk liggend was. Dl hing dus echt een beetje naar voren (niet tegen de leuning aan) omdat ze net zo wilde zitten als in onze bugaboo.
Hier ook de quinny zapp, juist aangeschaft omdat die zo licht is en heel makkelijk en klein in te klappen is. Ik vind hem prettig, rijdt en stuurt juist heel licht. Ons dochtertje zit er goed in. Nadeel ervan is dan wel dat hij wat laag is, maakt voor ons niet uit omdat wij zelf niet lang zijn maar daar moet je wel rekening mee houden. En jammer vind ik dat die niet in ligstand kan.
Wij hebben de kees k2go, deze vond ik prettig omdat ik hem mee op de fiets kan nemen (voorop) omdat hij erg klein kan worden ingeklapt
hier koelstra simba t3, prima wagen, voor mij zijn de voordelen: grote zonnenkap goed rijdbaar voor mij (1.72) en mijn lange man (1.93) handvaten, waar je tassen aan kunt hangen is voor mij juist handig kan makkelijk opgeklapt worden de ligstand is helemaal plat Prima degelijk ding, rijd ook oke, is al meerdere keren mee in vliegtuig geweest, gebruik hem nu al 2,5 jaar redelijk intensief, nog niks aan kapot.