Wie weet dit? Ik heb hier nog 8 pakken ongebruikte maat 2 liggen van pampers kun je die ruilen bij de kruidvat/ trekpleister voor een maat groter? Heb er geen bon meer van
Ik denk niet dat het gaat zonder bon.. maar anders MP? Misschien heb ik ook wel interesse afhankelijk van je prijs
Heb de trekpleister gebeld mocht het ruilen en ook zonder bon, kreeg geen geld terug maar daar is het me ook niet om te doen wil een grotere maat
Als je altijd je voordeelkaart van kruidvat laat scannen, kan je via het hoofdkantoor wel ruilen. Moet je daar even heen bellen. En anders etos, die doen niet moeilijk ove ruilen voor een andere maat.
Hier deden ze bij Kruidvat ook niet moeilijk over ruilen voor een andere maat, geld terug doen ze alleen niet zonder bon.
Zo is gelukt waren zelfs 10 pakken maat 2. Nu 5 pakken maat 3 en 5 pakken maat 5 voor hetzelfde geld, alleen minder luiers tja zit minder in. Wordt tijd dat we weer overstappen op kruidvat
Fijn dat je hebt kunnen ruilen. Minder luiers per pak is ook niet zo heel erg. Op een gegeven moment wordt er toch wat minder gepoept, dus hoef je toch wat minder luiers te verwisselen per dag.
Toevallig heb ik gister ook 2 pakken luiers maat 2 omgeruild voor 3 bij Kruidvat, ook zonder bon. Geld terug deden ze niet en ik moest wel van dezelfde prijs pakken, was geen probleem gelukkig..
Je zou ze eventueel op marktplaats kunnen zetten om ze te ruilen voor een grotere maat? Sommige moeders hebben een groter kindje (waar ze nog luiers van over hebben, en hebben ook een kleintje) en dan is het goed om ze te ruilen.