Ben benieuwd welk merk billendoekjes er als fijn worden beschouwd. Weet niet welke ik moet kopen. Tnx!
Idyl vind ik de fijnste, maar 2 euro per pak en dat vind ik duur. Gebruik meestal ah of etos eigen merk.
hier het liefst die van de aldi, en lekker veel in een pak! plus ze ruiken lekker vind ik, neutraal/niet zo sterk! daar hou ik niet van...
Ben ik toch niet met je eens Er zijn merken bij die wij helemaal niet fijn vinden, zoals de billendoekjes van C1000, veeeeeel te zacht, fladdert alle kanten op met schoonmaken. En oliedoekjes vind ik helemaal een drama. De fijnste vind ik zelf de Huggies natural care, (huggies pure te koop bij Action) fijne, niet vette wat dikkere doekjes, ook ideaal om mee af te stoffen
en ze zijn ook precies nat genoeg en anders hebben wij altijd die van de Plus: Bumblies, die zijn ook fijn!
Zwisal is erg duur. Ik gebruik alleen doekjes zonder parfum en alcohol voor de gevoelige huid. Etosmerk is vaak in de aanbieding. Anders Huggie's pure bij de action. Of de doekjes voor de gevoelige huid van de Lidl.
Bumblies of eigen merk van de supermarkt. In ieder geval geen Zwitsal want dat zit vol met parabenen. Eigenlijk is het allemaal chemische rommel maar om nou steeds olijfolie te gebruiken vind ik ook zo onhandig
Mijn zoon heeft een hele gevoelige huid ( net als mama, erg droog met eczeem) Hier zijn de doekjes van Wibra favoriet Geen uitslag en een fijne geur. 1 euro per pak Maar ook al waren ze 3 euro per pak dan had ik ze nog gehaald
zal ik misschien een goede neus hebben, want ik vind die juist sterk van geur hahaha, zo zie je maar, dat iedereen zijn eigen favoriet heeft
Hier die van de zeeman vor 0.99. Erg tevreden, niet te nat, niet te sterk qua geur en hypo allergeen. DA huiswerk hebben we ook wel eens als de rest op is en ik moet ala minuut iets hebben (is hier op loopafstand) Wat ik ook erg fijn vind aan de zeeman doekjes is dat er een klepje opzit. Dus t eerste doekje is nooit uitgedroogd
Ik vind die van de Action/c1000/etos fijn. Die van etos en c1000 koop ik in de aanbieding, als ze 1 euro per pakje zijn. Anders haal ik die van de Action, zitten er trouwens ook lekker veel in! Ik heb ook vaak die van zwitsal en pampers gebruik, en die vond ik ook erg fijn, maar ik vind ze gewoon te prijzig. Voor iets waar je billen mee afveegt...... dan vind ik die anderen net zo goed eigenlijk.
Misschien een tip, Kruidvat heeft wel eens van die aanbiedingen voor bulkverpakkingen met Zwitsal, Pampers of Nivea doekjes.