Ik heb echt een aantal geweldige kleertjes gezien voor mijn dochtertje, met name voor de lente/zomer straks. Maar ik heb geen idee hoe Zara valt. Heb er wel eens wat van gehad maar kan me niet meer herinneren wat voor maat. Mijn dochter zit nu in 80, maar dat zit dan soms nog wat ruim. 74 is echt te klein. Ik schat ze nu een cm of 76. Ze heeft korte beentjes en een bolle buik Zou ik 12mnd-18mnd moeten pakken of juist groter? Dan heb je meteen weer 18mnd-24mnd
Dochterlief heeft een truitje maatje 74 dat ondanks haar nog geen 70 cm al vrij smal valt (ze is wel een lekker bolletje). En het is ook niks te lang. Als je twijfelt tussen twee maten zou ik voor de grootste gaan.
Heb hier twee zara-broekjes liggen, maat 3-6mnd, als ik die vergelijk met de andere kleding van die leeftijd valt zara toch redelijk klein uit.
Zara valt klein.. ik zou voor de zomer zeker 18-24 mnd pakken..Ik heb voor mijn dochter voor de zomer maat 12-18 maanden en ze wordt in juli pas 1.
Het valt klein vind ik . Ik had voor haar verjaardag een jurkje besteld in maatje 104 (dacht ze heeft nog 98 maar dan kan ze die met een shirt eronder ook deze winter nog wel aan). Ze heeft het jurkje 3 keer aangehad (vrij vlak achter elkaar) en toen paste het niet meer. Dus ik zou zeer zeker voor een maat groter kiezen.
Mee eens, het valt een tikje klein. Had een superleuk jurkje gekocht voor mijn dochter, maat 74, en terwijl ze eigenlijk nog in 68 zat viel het eigenlijk prima. Zou ook voor 18-24 gaan.
Mijn dochtertje heeft vooral aardig wat broekjes van de zara (4 korte broekjes, 1 chino en 3 spijkerbroekjes) en draagt van alles 1 of 2 maten kleiner i.v.m andere merken. Ze is nu bijna 2 en draagt de maat 9-12 mnd en 12-18 mnd. Ze kan zelfs nog de korte broekjes van vorig jaar aan (9-12 mnd)...ze is toch echt gemiddeld, best een beetje spekbeentjes en bol buikje. Ik vind de broeken dus groot vallen.
Broekjes vallen lang, shirtjes vallen klein. Verder is zijn de kleertjes niet echt geschikt voor de wat steverige kindjes.
Het ligt aan het kledingstuk. Vestjes vallen naar mijn idee klein en broekjes redelijk groot. Jurkjes vallen meestal klein. Het is echt heel verschillend, ik zou haar alles passen en kijken wat net te groot is en dan kopen voor de zomer.
Ik zou zowieso voor de lente/zomer groter nemen van 18-24 maanden. Zara valt naar mijn mening klein vooral vestjes en jurkjes.
Het valt idd wat smaller, lengte is wel goed hier past 68 (ze is nu ruim 63cm) prima, maar omdat mijn meisje lekkere spekjes heeft zit ie al vrij strak nu Hihi. Dus je zou kunnen zeggen dat het 'klein' valt.