Welke buggy voor baby van 4mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HabibiAna, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Quinny zapp xtra is echt een aanrader! Zoals andere al zeiden, misschien eentje van marktplaats halen? Bekleding kan je er helemaal afhalen dus dan gooi je die lekker in de was! :)

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Maar bij de Quinny Zapp Xtra heb je ingeklapt 2 onderdelen (zitting + frame)... Moet wel achterin de taxi dan!
    Hier overigens ook geen problemen mee gehad afgelopen vakantie (net 1,5 week terug), kozen wel de grote taxi's uit overigens.
    Vindt overigens niet dat die helemaal goed plat gaat hoor, je hebt inderdaad zo'n kuipje.... En bij zo'n kleine baby, die past daar natuurlijk nog helemaal in! In tegenstelling tot onze dochter van bijna 2 met haar lange benen, haha...
    Wat betreft vering vindt ik hem ook niet helemaal geschikt voor zo'n jonge baby....

Hier hadden we vorig jaar ook de draagzak meegenomen, ideaal!
    En een buggy gehuurd (was toen 11 mnd), want de adapters uit onze Quinny Zapp Xtra waren kwijt geraakt in vliegtuig (dus als je deze gebruikt in het vliegtuig -> adapters eruit halen!!!)... Die was overigens wel ideaal die buggy!

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik zat zelf al een beetje te twijfelen of ze niet te jong is. Heb al wel een hoppediz draagdoek en dacht voor de afwisseling een buggy mee te nemen. Ik heb huer al een reiswieg en wandelinzet van quinny, dus die buggy zou echt alleen voor de vakantie zijn en daarom vond ik het zonde van het geld. We gaan naar egypte en met de hobbels daar op de wegen lijkt het me niet echt verstandig. Had ik niet bij stilgestaan.
    @ duchess ben nij naar turkije geweest? Weet jij toevallig of bij turkish airlines ze van die wiegjes aan boord hebben die je aan je stoel kan klikken?

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Volgens mij niet, maar pin me er niet op vast, ik heb met kind pas 1 x met turkish airlines gevlogen en dat was een binnenlandse vlucht.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Turkish Airways heeft bassinets bij de bulkhead seats, maar die moet je van te voren reserveren.

Waarom neem je niet gewoon je Hoppediz mee, en kijk je ter plekke voor een buggy als blijkt dat het toch wel handig is? Tegenwoordig kun je zelfs buggy's in de rimboe van Nieuw Guinea kopen, en volgens mij ga je minder ver weg :)

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Wilde net zeggen: kijk anders of je daar een wagen kan huren of zo??
    Maar zou er geen buggy voor aanschaffen als ik jou was.
    Je kindje is nog zo klein, dus in de draagzak ook makkelijk te vervoeren.

Vaak heb je op zo'n korte vluchten niet zo'n bedje, maar dat kun je het beste bij het reisbureau of vliegmaatschappij navragen.

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    wie weet kan je op mp wel heel goedkoop een onderstel scoren van een wagen, waar een mc oppast...
    vervoer je je kindje dan eigenlijk gewoon in je armen in de taxi? zal wel heh, is vast niet anders/? vind het ergens zo'n link idee, in een ander land waar ze anders "rijden' en dan je kindje zonder mc vervoeren...maarja vast korte ritjes?

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja, dat ga ik ook doen:) je hebt daar genoeg te koop. En als de draagdoek genoeg is,koop ik niks.

@miss : met de taxi doen we idd korte ritten en dan draag je zelf je kind j? Voor lange ritten worden we opgehaald door familie en dan heb ik de mc wel bij me.
    Komt goed. Vind het spannend met zo'n kleine. De oudste was al een jaar toen we gingen, was een stuk minder stress.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja precies! lijkt me ook spannend! succes en veel plezier!

10. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hoe ga je dr vervoeren in de taxi dan? Dan moet ze ook gewoon in de maxi, dus dan zou ik gewoon de wagen meenemen waar je die op kan zetten.

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Moet niet in elk land hoor.

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben ook pas terug gekomen van Egypte en ik zou als ik jou was geen buggy daar kopen. De prijzen die ze vragen zijn belachelijk! Voor een lelijke chico buggy met helemaal niks erop en eraan, zo'n speelgoedbuggy zeg maar vroegen ze 200(!) euro!

En die prijzen waren niet zo belachelijk hoog omdat we er europees uitzien. Iedereen dacht daar dat we ook Egyptisch waren.. Deze prijs was trouwens in een wereldwijde winkel, Mothercare. Dus niet op zo'n bazaar..

13. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wij hebben enkel voor de vakantie een Chicco Liteway gekocht. Prima buggy, kan in ligstand, heeft een zonneklep en je mag 'm meenemen tot aan de gate. We zijn vannacht terug gekomen, dus als je wilt kan je hem van me overnemen :)

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ja ik weet het. Ben je in city stars geweest? :D

15. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik zie dat jouw dochtertje al een stuk ouder is dan de mijne;)
    Denk dat ik maar voor de draagdoek ga. Voor hoeveel zou je de buggy eventueel willen wegdoen?

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mocht je toch bij een wat duurdere wagen uitkomen: Je kan alvast een bedrag incalculeren waarmee je hem later op marktplaats verkoopt :p dan is hij ineens een stuk goedkoper.

Dat hebben wij indertijd ook met de easybase gedaan. Een wat duurder, luxe artikel, maar uiteindelijk wel verkocht weer voor 60 euro ofzo -dus heeft hij ons maar 30 euro gekocht in die jaren dat we hem gebruikt hebben :p

Deel Deze Pagina