Welke buggy??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Diddl, 20 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    We willen voor de vakantie een buggy aanschaffen voor onze jongste van 2 jaar, want dan hoeft de bugaboo niet mee.
    Nu was ik benieuwd naar welke buggy jullie hebben en of hij bevalt.

2. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ik heb een top mark en hij bevalt me prima
    hij heeft 5 standen en een mandje onderin echt een heerlijke wagen
    kijk anders even in mijn album daar staan wat foto's van de wagen
    succes met het uit kiezen :)

3. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik heb een geleende adventure maar zou hem zelf niet gekocht hebben :)

vind hem maar moeilijk te besturen
    ik denk dat ik met de tijd zelf de buggy van quinny ga aanschaffen wel een prijzige wagen maar wel erg licht en klein voor op de fiets

zie mijn foto album

succes met je keuze

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @miranda72

Stoere buggy hoor...vind de kleur ook geweldig.

@Deb

De zapp vind ik ook super, maar ik mis een mandje en verstelbare rugleuning. Denk dat het niet lang meer duurt voordat een vernieuwde versie op de markt komt met standen en mandje.

Ik heb net wat rond gesurft en vind de koelstra zippo plus wel een leuke...iemand ervaring mee?

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @Diddl

daar heb je gelijk in dat mis ik eigenlijk ook
    dan maar even afwachten nog :)

heb nog even een buggy

6. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Wij hadden eerst de mutsy transformer, maar ook deze is erg onhandig mee te nemen en ook in winkels etc erg lastig.

Sinds 3 maanden hebben wij ook de quinny zapp en hij bevalt goed, inderdaad jammer dat hij geen verstelbare rug heeft.

Ga binnenkort ook de fietsbeugel kopen, kunnen we lekker wat verder weg en toch nog wandelen. ;)

7. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @loveazra2

Hoe doe je het dan als Azra in slaap valt in de zapp...hangt/bungelt het hoofdje dan niet naar voren/opzij?
    Onze dochter is ongeveer even oud en als we dagje weggaan valt ze soms nog wel eens in slaap in de wagen, vooral met deze hitte.

8. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Ja azra valt nog regelmatig in slaap in de wagen.
    Meestal probeer ik haar dan een beetje te draaien zodat haar hoofd rechtop blijft en doe ik er iets van een jasje of dekentje onder als kussen, maar het kan niet voorkomen dat het toch af en toe naar voren buggelt, wel een zielig gezicht.

Dit vind ik de enigste mindere kant aan de wagen, verder bevalt hij prima

9. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    gewoon alle buggy's eens uitproberen in de winkel. Het verschilt erg per merk en per type hoe ze rijden ed. Let ook op het gewicht ivm het meenemen op de fiets. Een verstelbare buggy is wel aan te raden hoor, soms wel lekker als ze even kunnen slapen. Zelf heb ik een Mac Claren, wel prijzig maar ik ben erg tevreden, had hiervoor een prenatal en daar liep ik steeds tegenaan te schoppen (ook op letten dus!!)

10. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Wij hebben een simpel model van Chicco. kan een kindje van 2 heel makkelijk en comfortabel in zitten en liggen. Grote kap erop dus best wel schaduw als je aan de goeie kant loopt van de zon.
    Ik vind hem heel makkelijk rijden en sturen en ik ben er dus heel tevreden over.

Wij hebben hem toendertijd bij de Maminette (BabyPlanet) gekocht voor EUR 99, als ik het me goed herinner.

11. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Wij zijn erg gelukkig met onze Zapp. We hebben hem speciaal gekocht voor op vakantie, mijn zoontje was bijna twee.Hij is heel klein op te vouwen, erg wendbaar.Vorig jaar en dit jaar zijn we met het vliegtuig weg geweest en daarvoor echt ideaal, je bergt hem gewoon op in de bijbehorende tas.Inderdaad, hij kan niet in ligstand, maar dat hebben we niet gemist.

Deel Deze Pagina