Welke buggy

Discussie in 'Verzorging' gestart door juffie81, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik ben me alvast aan het orienteren op een buggy (in mei gaan we naar griekenland en hebben we er één nodig).

Welke buggy hebben jullie en welke raden jullie aan?

Wat wij in ieder geval belangrijk vinden is dat hij mee kan op de fiets, dat de rugleuning versteld kan worden, dat we er boodschappen in kwijt kunnen en dat hij geschikt is voor lange mensen. Een heel eisenpakket dus...

groetjes Juffie ;)

2. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij hebben een MacLaren XT. Super buggy. Ook al 2 keer meegenomen op vakantie in vliegtuig. Hij kan op de fiets, maar is niet heel klein als hij ingeklapt is. Rugleuning kan helemaal plat en de handvaten kunnen in hoogte worden versteld. Er zit een boodschappenmandje onder, maar als dat ruimte tekort is zijn er geloof ik ook netten te koop voor tussen de handvaten. Die zijn geloof ik op iedere buggy te installeren.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wij nemen ook een Maclaren, deze schijnen heel goed te zijn :D

Als het goed is kunnen we hem morgen ophalen :D

@Kiwi80: Wat is het verschil tussen een normale Maclaren en een Maclaren XT? Ik wist niet dat er verschillen waren.

Heb trouwens wel gehoord dat in januari nieuwe uitvoeringen komen welke veel duurder zijn.

4. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    @ Bloem82 : Precies weet ik de verschillen ook niet hoor, maar een XT kan b.v. gebruikt worden vanaf de geboorte, en sommige andere pas vanaf 6 maanden. De duwhoogte kan verschillen en er zit soms verschil in de verschillende standen van de rugleuning, ook het gewicht verschilt per buggy. Wij hebben toen eigenlijk echt gekeken dat ze er ook lekker in kan slapen, dus dat de rugleuning helemaal plat kan. Verder maakte het me niet zo heel veel uit.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.563
    36.546
    113
    Wij hebben een van de prenatal eigen merk. Die bevalt hier heel goed en hij voldoet aan je eisen. Bovendien is hij niet duur.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier een mac laren, echt een super ding

7. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    wij hebben een Quinny zapp, dit is een fijne buggy 1 min puntje, je kunt hem niet in andere standen zetten.Toen wij naar Turkije zijn geweest hadden wij een koelstra, een fijne 5 stande buggy, alleen toen we terug kwamen hadden we nog maar een buggy met 3 wielen ipv 4!Daarom hebben we een Quinny zapp gekocht omdat deze mee mag als Handbagage past precies in het rek van het vliegtuig!

Deel Deze Pagina