Wij hebben nu 80 kaartjes besteld en zijn 230 euro kwijt ongeveer met dubbelzijdig drukken. Dat vind ik nog best duur, maar heb het er wel voor over. Weet ook even niet wat het kaartjes zelf kost. Maar ik geef geen 3 euro uit per kaartje. Want de drukkosten komen daar dan nog boven op. Het ligt er een beetje aan wat je wilt en leuk vind.
Drukkosten op zich vallen reuze mee, het is meer de 'ontwerpkost' die je betaald. En dat terwijl veel kaartjes standaard zijn, maar je betaalt al snel 120-150 euro, en zo kom je dan idd aan een kleine 3euro per kaartje als je er tussen de 50-100 besteld. Ik ga proberen deze keer mijn kaartje zelf te ontwerpen of misschien een kennis en voor drukkosten is het maar 45euro voor 80 kaartjes, formaat 12x12, die opengaan en aan alle vier kanten bedrukt. Valt goed mee vind ik!
Ja dat moet ik er bij vertellen, wij hebben ons kaartje zelf ontworpen. Het was in full colour, voor- en achterkant, bij een drukker geprint. Inderdaad wel netjes!
Hangt er heel erg vanaf wat je er voor terug krijgt en hoeveel je er moet hebben ed. Wij waren wel rond de 3 euro kwijt per kaartje + 3 postzegels per kaartje maar wij hebben besloten "maar" 30 kaartjes te nemen waarvan er maar 10 op de post hoefde (rest woont hier in de buurt en die heeft mijn vriend gewoon in de bus gegooid). We hadden dan wel een kaartje met foto's van de kleine meid in een doosje met een beschuitje/botertje/muisjes. Als ik 50 kaartjes of zelfs nog meer nodig zou hebben dan zou ik niet snel voor zo een duur kaartje gekozen hebben denk ik. Niet omdat ik het mijn meisje niet gun oid maar meer omdat hij bij 9 van de 10 mensen na een maand in een kast of ergens verdwijnt.
Wij hebben net de offerte binnen en moeten zo ongeveer 1,85 per kaartje betalen. Dit is dan incl enveloppen, drukkosten en BTW (etc) Wij hebben hiervoor gekozen omdat we nog deze week gaan verhuizen en dus de adreswijziging willen verwerken in het geboortekaartje. Dan ben je dus wel wat duurder uit.... maar wat dacht je wat t kost om alles dubbel te moeten doen? Oké dan zouden we minder geboortekaartjes versturen als nu... maar we combineren het nu dus maar.
ja is maar net wat je belangrijk vind, en hoeveel je eraan wilt uitgeven , het kan al vanaf 1,35 per kaartje (bv bij geboortepost.nl) en kan je zelf designen maar je kan er ook zoals bij onze eerste 5 euro per stuk van maken (een pakje zelf gemaakt) ik heb nu middenmoot gekozen, omdat er ook nog een apart velleke bij moest voor het kraamfeest..
wij hebben zelf het ontwerp gemaakt en zo en mijn schoonmoeder maarkt daar weer pergemano kaarten van wij zijn dus 15,- kwijt voor 50 kaarten
Ons kaartje is al klaar en is speciaal voor ons ontworpen. Dit kaartje kost ons dan ook zéker meer dan drie euro....maar wij zijn er super blij mee en dus is 'ie het dubbel en dwars waard
wij betalen iets van 500 euro voor 175 kaarten en enveloppen. zelf ontworpen, dus ietsje duurder dan de standaard kaartjes (maar wél leuker!).
Wat een hoop vestuur jij er zeg! Maar waarom is zelf ontwerpen duurder? Je hoeft dan toch alleen papier en drukkosten te betalen?