luiertas stokke

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pommie, 25 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pommie

pommie Nieuw lid

14 mrt 2009
    2
    0
    0
    Hallo,
    Heeft hier iemand ervaring met de luiertas van stokke hij lijkt mij namelijk niet erg groot.....?
    bedankt alvast

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoi pommie,

wij hebben ook een stokke besteld, mooie wagen he :)
    Heb net even in het andere topic gekeken ("inhoud luiertas") wat er allemaal in moet en hij leek mij ook wat klein. Maar in de tas onderop de wagen kun je ook een hoop kwijt, dus als je een hele dag weggaat heb je volgensmij toch genoeg bergruimte.

Groetjes DeeLighT

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey,

wij hebben ook de stokke kinderwagen. Ik heb de luiertas van Stokke niet besteld. Vond hem te klein, waardoor je waarschijnlijk veel in je eigen tas stopt zonde van het geld dus :D

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij hebben ook ee nstokke xplory besteld en heb vandaag toevallig naar de luiertas gekeken maar hij is echt mega klein, er past net een flesje en een luier in en niet veel meer.. en dat voor 99.95, dus ik heb maar een mooie luiertas gekocht bij het kruidvat van bambino :D

5. foetbal

foetbal Actief lid

20 feb 2008
    209
    0
    0
    Ik heb ook een Stokke wagen maar een andere luiertas. Voor 99 euro kan je nl. hele mooie tassen kopen.
    Spulletjes in het tasje eronder lijkt mij niet zo handig, daar kan je beter je boodschappen instoppen ofzo. Het is echt handig om de verzorgingsspulletjes in één tas bij elkaar te hebben, zodat je ook de tas met je baby mee kunt nemen als de wagen buiten (of in de gang ofzo) blijft staan of als je zonder wagen weggaat.

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Wij hebben ook de stokke wagen...en geen bijpassende luiertas genomen..
    Heb er eentje van Oilily..maar deze heb ik in totaal denk ik 20 keer gebruikt..en dat is al veel...
    doe meestal een luier in mijn handtas..en hapje of zo onder in de wagen...

Deel Deze Pagina