Ik zou echt niets anders willen dan een McLaren ! Wij hebben een andere gehad (Koelstra) en die was echt vreselijk... niet stabiel, slecht op te klappen, onhandig, etc etc Vrienden van ons hadden de Nuna en klaagden daar ook over. Nu hebben wij en onze vrienden, tegelijk een McLaren gekocht en we vinden 'm allemaal super ! Superdegelijk, makkelijk in- en uitklappen, licht, groot vak voor boodschappen, verstelbare handvatten (mijn man is 1.98m) en heel makkelijk schoon te houden, ook de driepuntsgordel is heel handig en makkelijk verstelbaar ! Deze had ik veeeel eerder moeten hebben. Duur maar meer dan zijn geld waard !
hallo wij hebben de chico wel de duurdere versie rond de 100 euro maar is perfect ook makkelijk in te klappen en kan helemaal plaat en kun je goed schoonmaken en makkelijk sttubaar aangezien ons zoonte van bijna twee 14 kg weegt makkelijk te rijden dus wij raden die aan.
wij hebben mclaren... heel tevreden over makkelijk in en uit te klappen en rijdt goed er zijn vast ook goeie die goedkoper zijn,maar de meeste goedkopere vind ik heel stroef rijden
Voor degene die een tweedehands Maclaren buggy willen kopen via marktplaats let hierop! Buggy's Maclaren gevaarlijk voor vingertjes | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ze kunnen zelfs hun vingertjes kwijtraken! Het wordt dus zeker een nieuwe voor ons!!
Wij hebben een heel wagenpark: - Urban Jungle (kinderwagen) - Quinny Zapp (makkelijk voor maxicosi) - Prenatal buggy (prima ding maar niet voor lange afstanden of 'zwaar' terrein) en nu komt de Bugaboo Bee er ook nog bij. Fijn ding en past in mijn auto!
maclaren, mijn ouders en schoonouder hebben een goedkopere, maare je merkt echt het verschil. Vind het echt het geld waard.
Maclaren gekocht omdat we graag in een keer een goeie wilde kopen die veel aan kan en jaren meegaat bij de Simba ergerden we ons in de winkel al aan de wieltjes, jammer want die is wel hoog!
Maclaren Techno XLR..... is hier belachelijk duur, maar ik heb hem in Engeland besteld voor ruim Eur 200,- meen ik. Is de Rolls Royce onder de buggy's en ligt standaard in mijn auto.