Hoi allemaal, Wij hebben afgelopen weekend bij Babydump een Mutsy Transporter kinderwagen gekocht. Er stond bij dat er ook een dekbedovetrekset bij zat. Ben het helemaal vergeten te vragen wat voor een dat is. Heeft iemand zo'n dekbedovertrekset gekregen? Hoe zag het eruit? is het éen standaard of heb je het zelf uitgezocht?
ehh er mag geen dekbed in de kinderwagen, tenzij je er zelf elke minuut naast staat. 2. dekbed overtrek als die erbij zou zitten kan je daar wel een katoenen deken in doen dat mag wel. dus gewoon wiegedeken en sowieso 2 weiegelakentjes kopen voor in de kinderwagen. 1 set in in ieder geval niet genoeg, met spugende, doorlekkende baby's.. hihi
ja wij hebben m erbij gekregen.... tis een hele vage rare gele kleur (soort van verrookt geel)... maar zoals al was gezegd: hij mag niet in de kinderwagen..... wij hebben een wiegdekentje en wieglakentjes gekregen want dat past ook.... tipje: hoeslakentjes voor de wieg passen ook in de kinderwagenbak en zijn een stuk goedkoper.... de waskussenhoezen passen ook maar die zijn net iets groter als die voor de wieg en vaak ook een euro of 2 duurder dan die voor de wieg!
hier zat er een of ander heel eng donkerblauw polyster ding bij, en daarin dan een dekbedje ofzo. (mutsy 4rider). heb het er heeeeeeel snel uitgehaald, en lekker een katoenen dekentje & lakentje ingestopt. ik had overigens maar 1 setje voor de wagen. was echt genoeg, zo lang lag hij er niet in. hij sliep bijv in zijn eigen bed, en niet in de wandelwagenbak. als je dat wel van plan bent is meerdere sets mss wél handig.
wij hebben een grijze transporter en wij kregen ook een grijs overtek. Heel erg saai is hij hahha. Eerst wilde ik nog zelf een overtrekje maken maar ik heb mezelf er geen tijd voor gegund. Ik heb overigens het dekbed gewoon gebruikt. Maar Tycho sliep niet standaard in zijn kinderwagenbak, alleen als we gingen wandelen lag hij onder dat dekbedje, heerlijk toen het zo megakoud was!! Als jij je bak als wieg wil gebruiken moet je wel gewoon dekentjes en lakentjes kopen! Liefs
wij hebben er ook een dekbed en overtrek bij gekregen. vond (afgezien van het feit dat een dekbed niet mag) het dekbed veel te groot voor in de wagenbak en heb hem dus niet gebruikt. ik heb het overtrek wel gebruikt met daarin een op maat gemaakt dekentje. liefs doris
heb hem alleen gebruikt toen het heel koud was (vriezen enz.) maar toen was onze zoon al bijna 6 mnd. (inmiddels alweer ruim 2,5 jaar geleden...) over een paar maanden mogen we hem (als alles goed blijft gaan...) weer gebruiken!
Bij ons zat er een veel te grote deken bij en een overtrek die nog veel groter was. Ik ga gewoon een wikkeldeken gebruiken...
Het is indd een beetej te groot, maar wat ik deed was het dekbed gewoon in de overtrek en dan het dekbed aan de onderkant van de bak onder het matrasje doen. Zo kreeg ik al iets meer ruimte en dan de zijkanten gewoon aan de zijkant van mijn baby stoppen. Ik heb dhet dekbedje ook alleen maar gebruikt toen het zo ongelooflijk sneeuwde en zo koud was. Ik heb niet standaard een auto dus ik moest regelmatig even boodschappen doen enz. Ik gebruikte ook heel vaak een fleecedekentje en dan het overtrekje als lakentje en maakte de bak dan op als een ledikantje. De eerste tijd gebruikte ik helemaal niks als laken want Tycho is van 10 juni hihihi xxx