Hoi, Wij gaan over een paar weken vliegen en vinden het niet handig om de wandelwagen mee te nemen dus zijn we op zoek naar een buggy. Mijn zoontje is nu 7 maanden, dus vanaf 8 maanden zou hij erin gaan. Ik wil eigenlijk graag de Quinny Zapp maar die kan niet in ligstand. De Xtra dus wel maar is ook weer best prijzig. En is deze wel makkelijk in te klappen zodat wij hem helemaal mee kunnen nemen tot de gate? Misschien andere tips? Welke buggy adviseren jullie? Vast bedankt
ik zou voor een maclaren gaan. Persoonlijk erg tevreden over en hier op het forum hoor je ook veel positieve ervaringen. ik heb een maclaren quest. Wat wel jammer is is dat ze op het vliegveld meestal niet zo zuinig zijn met je buggy dus dan is het wel een dure om te gebruiken, maar ja dat geld hetzelfde voor de zapp. ik ben niet voor de zapp gegaan omdat ie inderdaad niet in de ligstand kan.
Ik heb er een van safty 1 Deze koste 60 euro en zou je aan gezien je gaat vliegen kunnen mee nemen. Mocht er iets kapot gaan tijdens het transport. Deze kan in drie standen. Bijna plat. En het is een prima ding. Met mijn zoon had ik idd ook een maclaren ook jaren plezier van gehad alleen zijn die idd vrij duur maar heb er bijna 4 jaar plezier van gehad en toen was die nog niet kapot.
Ik heb zelf nog geen ervaring met buggy's, maar wij zijn vorige maand een weekendje naar Engeland gevlogen.. En onze kinderwagen mocht wel tot aan de gate mee, we vlogen met KLM. Moet inderdaad wel zeggen dat ze echt niet zuinig met de kinderwagen omgaan. Maar mocht je echt schade hebben kun je die wel verhalen bij de maatschappij/luchthaven.. Wij hadden het namelijk meegemaakt in Birmingham toen we door de douane moesten, moesten we alle jassen in een bak leggen. Nou was per ongeluk de Moncler jas van mijn dochtertje in de machine terecht gekomen, waardoor er super zwarte strepen op zaten. Er werd een rapport opgesteld en we krijgen ons geld terug zoals op de aankoopbon staat.. Maar goed, ideaal was het niet.. En tegen het vliegen zelf zag ik ook best tegenop met z'n kleintje (was toen net 6 maanden). Maar toen ze in het vliegtuig zat, was ze constant aan het brabbelen en kraaien. Toen hij ging "taxieen" naar de startbaan viel ze in slaap. De hele vlucht geslapen en toen we waren geland en hij moest remmen, werd ze pas wakker.. En de terugweg precies hetzelfde! Ook helemaal geen last gehad van haar oortjes daarna.. Hoop dat het bij jullie ook zo makkelijk mag verlopen. Maar veel plezier in ieder geval!
Absoluut de MacLaren, ik heb de type Quest. Deze komt heel goed uit diverse testen, heeft een licht gewicht en gaat goed mee op de fiets. Het is heel makkelijk inklapbaar en heeft meerdere ligstanden.
Wij hebben een topmark! Wij vinden het een prima buggy. Hebben ook een campingbed van topmark en die zijn ook super! De quinny zapp vinden wij persoonlijk niet lekker rijden (3wielen) en er is weinig tot geen ruimte om boodschappen op te bergen. Maar iedereen natuurlijk zijn/haar eigen mening.
Ik heb zelf de MacLaren quest,echt een super ding! Als het is voor vakantie zou ik gewoon even op marktplaats kijken of er niet erens een goedkope te koop staat
heb een cabino gekocht voor mee op de fiets,bij cadocus.nl dat ding weegt niks! en goedkoop,maar ziet er wel leuk uit. zou geen dure meenemen hoor,zonde
Mac Laren super buggy, wij zijn in december naar tenerife geweest toen was ze nog maar 4 maanden maar elke dag heerlijk in de buggy hij kan ook helemaal plat, en de kap kan je uitritsen voor de zon of eventueel wind echt geweldige wagen! Rijdt ook nog super.
Deze dus! Vandaag gekocht dus nog niet gebruikt. Bij meerdere winkels geinformeerd en overal kwamen we uit op óf de maclaren óf de koelstra simba. En de prijs verschilt enorm (89 tegenover 217 waar ik ben geweest). Simba is 6,1 kilo, maclaren 5,5 kilo dus die is wel wat lichter. Maar beiden kunnen makkelijke mee op de fiets, makkelijk inklapbaar en kunnen in ligstand. Ik zou gewoon even in de winkel vergelijken