Welke duowagen naast elkaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mommy1989, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Ik heb momenteel een dubbele wagen maar dan achter elkaar. Echter vind ik dit een rotding!
    Mijn oudtse zoontje van 3 was nog maar net 2 en toen paste hij al niet meer voorin maar ook niet meer achterin.

Nu is mijn jongste zoontje dalijk 19 maanden als de baby komt maar ik ben nu opzoek naar een dubbele wagen maar dan voor naast elkaar, wie heeft hier ervaring mee of eventueel 1 in de aanbiedin?

Graag reacties.

xx

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb de Donkey en ben er superblij mee!! Mijn zoontje is lang voor zijn leeftijd (bijna 2 en 91 cm) en past heel comfortabel in de buggysit. Wagen is wel prijzig maar vind het de uitgave absoluut waard.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben niet naast elkaar, maar achter elkaar. De phil & teds. Mijn oudste (bijna of net 1 meter) past prima in beide zitjes. Geen gehannes of gedoe. De achterste/onderste stapt hij zelf in als hij geen zin meer heeft in lopen.

Ik heb naast elkaar gehad van firstwheels, maar die paste niet door de deur (was ook geen nieuwe). Maar die was verder ook ideaal. Toch nog een redelijk ruime wagenbak en ook de buggyzitjes waren groot genoeg om je kind tot minstens 4 normaal in te kunnen zetten en apart van elkaar te stellen.

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hier de kees duo niet echt heel duur en fijne compacte wagen wel voor onze tweeling maar kan ook met leeftijdsverschil
    succes met het maken van je keuze!!

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Urban jungle. Heerlijk stabiele wagen, met éen hand te besturen en de zitjes zijn relatief breed voor een duowagen.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    wij hebben de phil&teds promenade gekocht laatst. Onze oudtste zoon past prima in beide zitjes. We hebben hem nog niet in gebruik maar wel even gepast met onze zoon. Lekkere wagen maar goed niet naast elkaar zoals je zou willen...

xxx

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb de mountain terrain duo, ook een hele fijne wagen. De mijne is nog een oud model zonder zwenkwielen, maar de nieuwere versie heeft ze wel. Dochter van 4,5 past nog steeds in het zitje (niet dat ze er in zit hoor :D.

8. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    bedankt voor de reacties. De donkey vind ik persoonlijk te duur.
    Ik wil eigenlijk in het begin zo`n reiswiegwaar de baby dan in ligt en een normale zitting voor mn zoontje van 19 maanden.
    Bij de modellen die ik op mp heb gezien zijn de zittingen helaas niet te combineren :(

Bedankt iig voor de reacties

9. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
  10. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben ook de koelstra flexxo twin besteld voor onze twins. makkelijk wendbaar en nu niet zo duur

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48

Jij hebt smaak! Hij is zeker nóg mooier in het echt?
    Ik heb zelf de nieuwe Phil & Teds Vibe in mijn bezit. Ook heerlijke wagen! Maar wil nu echt de Promenade erbij hebben (ja ik weet het, hele verzameling).... Love it love it love it. :D

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik was ook gek van die wagen. En vond het voor beebje net ff wat comfortabeler om in een echte reiswieg te liggen dan in een "zak" die aan de wagen hangt om het zo maar even te noemen. En manlief vond een wagen met 3wielen veiliger en stabieler dus vandaar de keuze voor de promenade. Hij staat nu nog boven op zolder te wachten onder een vuilniszak. Kan niet wachten tot ik er mee kan gaan rijden!! Wil hem nog niet gebruiken voor beebje geboren is, vind ik ook weer zonde ( raar idee eigenlijk haha)

xxx

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb op marktplaats een tweedehands koelstra gekocht voor 30 hele euro's :) duwt wat zwaarder maar het is ideaal!

14. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben een mountain buggy duowagen en gebruiken nu een zitje en de reiswieg. Ik vind hem tot nu toe ideaal, heb goed zicht op beide kindjes en hij rijdt heel soepeltjes. Wij hebben het 2009 model, tweedehands van mp.

15. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Mijn zoontje was 15 maanden toen z'n broertje geboren werd, en wij hebben toen de X adventure Twinco aangeschaft. Ze zitten naast elkaar, en de een kan zitten en de ander liggen of allebei liggen of allebei zitten. De babynestjes worden los verkocht. Uiteindelijk hebben we de wagen verkocht toen de jongens drieenhalf en ruim 2 waren, en ging ik weer over op de enkele wagen.
    Ons is de Twinco altijd super bevallen, en ik vond het ook erg prettig dat er een ruime boodschappenmand onder zat en dat er zwenkwielen onder zitten.

We hebben destijds nieuw voor 290 euro gekocht, maar op mp zullen er wel goedkoper staan.

16. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik heb ook de bugaboo Donkey gekozen. Heb ook bijna alle wagens gezien maar ben toch op deze gevallen. Heb hem besteld in de kleur electric bleu/sand. Hij komt de 12e binnen en ga hem dan gelijk voor mijn zoontje gebruiken. Had daarnaast ook een drinkbeker houder en 2 zonnekappen besteld en was totaal 1500 kwijt. Hopen dat hij het geld waard is.

17. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb de easy walker duowagen.
    In het zilver. Een prachtige wagen, bijna nog nieuw, op mp gekocht.
    Je kan de reiswieg en het zitje gebruiken.
    Ik heb de wagen nog niet gebruikt, maar al wel heel veel ervaring met het merk easywalker. Ik heb al 2 wagens van dit merk gehad en nooit problemen mee gehad.

18. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb een Easywalker Duo. Echt een heerlijke wagen, ik ben er zo blij mee! Je kan er voor de baby een gewone reiswieg op doen ipv zo'n babynestje, wat ik echt een must vond. Verder rijdt hij heerlijk soepel, is met 1 hand te besturen en ik kan alle winkels in en door, zelfs de Kruidvat! Oh en ook heel handig -> alle bekleding kan gewassen worden, wat ik wel zo fijn vond aangezien ik 'm 2ehands heb gekocht op Marktplaats.

19. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Voor dochter hadden we een 2e hands enkele urban jungle met alles erom en eraan (75 euro: marktplaats) met de bedoeling deze ook voor een 2e te gebruiken want hij beviel prima en kon nog best ff mee. Maar ja, tweeling op komst, nu hebben we weer een urban jungle met alles erop en eraan, maar dan een duo van marktplaats geplukt. Natuurlijk een met 2 reiswiegjes voor het begin, maar je kunt hem zo 'opbouwen' als je wilt: 2 wiegjes, 2x buggy of 1x buggy 1x wiegje. Er zaten oranje voetenzakken bij, vonden we niet mooi, via MP een set groene gevonden (de oranje gaan MP weer op) via een webshop nog 2 bijpassende originele deken/lakensetjes erbij......voor nog geen 300 euro waren we klaar.
    Het loont echt om op MP te neuzen naar zo'n Duo, het zijn grote dingen en mensen willen er daarom graag snel vanaf als ze hem niet meer gebruiken, want het is een flinke sta-in-de-weg. Je kunt dus vrij makkelijk een prima wagen die er nog heel goed uitziet voor weinig geld krijgen.

20. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hier ook de Donkey (zwart/zand) en met pijn in mijn hart afscheid genomen van mijn mooie Joolz. Maar de donkey is net zo mooi en nu helemaal praktisch. Ik gebruik hem nu nog voor 1 kindje en je kunt super veel spullen meenemen. Ik kijk er naar uit om straks met twee kindjes te rijden. Hij is duur maar ik vond het ideaal dat je hem ook voor 1 kindje kunt gebruiken. Anders zit je toch met twee wagens. Het ombouwen gaat super snel en ook is hij vrij klein en makkelijk mee te nemen in de auto. Ik ben blij :)

Deel Deze Pagina