Welke buggy!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Onje, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Ik gebruik de nu na pepp helemaal geweldig!

Rijd soepel, is makkelijk in te klappen en de duwstang is ook nog in hoogte verstelbaar! En voor aan de fiets zit ie achterop dus het evenwicht is ook nog goed verdeeld!

En heeft trouwens 3 standen ;)

Echt een aanrader om deze te bekijken en te proberen.

2. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik heb de koelstra simba t3. Fijne buggy met echt een goede ligstand en door de lange kap ligt je kindje ook goed beschut. Voor de prijs een hele goede buggy. Maclaren is beter alleen dan betaal je ook de hoofdprijs en dat vind ik een buggy voor er bij niet waard.

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wij hebben er twee. En thuis of voor hele dagen gebruiken we altijd de kinderwagen.

Een Chicco Liteway, die ligt altijd in de auto en gebruiken we dus als we even ergens naartoe gaan. Vind het een super fijne buggy!

En een Mclaren Volo, die is super licht en gaat mee op de fiets. Vind deze niet super comfortabel ofzo, en heeft ook maar 1 stand. Een echte fiets-buggy dus.

4. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Hier ook de koelstra simba met extra kapverlenning..
    Wat een genot zeg.....we hebben ook de quinny speedy maar wat een *%$@ding zeg....ik moet een kussen achter de rug van mijn dochter doen omdat dat ding wat tussen de beentjes zit veeeel te ver weg zit dus ze zakt als een zoutzak weg.
    Dus die hou ik gwoon lekker voor thuis.

De koelstra bevalt echt super...makkelijk in en uit klappen...zit zelfs een handvat aan om het dragen (inklapstand)
    Wel klein mandje onder maarja...tas mee ;)
    En vooral....niet zwaar.
    Ik heb een knalrode....heerlijk

5. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    was trouwens in de aanbieding bij de babyplanet..
    De gewone 79,= en die met kapverlenning en zachte banden om de verstelbandjes 99.= ;)

Deel Deze Pagina