Hee meiden! Mn mams wil een buggy cadeau doen aan mij, maar weet niet welke, Welke buggy raden jullie aan? Enige vereiste is dat er een ligstand op moet kunnen. Liefs, manon
Wij hebben een maclaren (globetrotter volgens mij) gekregen van mijn ouders. Erg tevreden over. Rijdt lekker soepel en kan in de ligstand. Wel redelijk hoog geprijsd.
Maclaren...Je hebt verschillende soorten. Als je erg lang bent is het handig om degene te nemen waarvan je de handvatten kan verstellen. Maar ik vind het tot nu toe echt een top ding! En een mooie denim uitvoering genomen dus ziet er ook nog tof uit.
Hier een Safety 1st CompaCity. Ideale buggy: 5 standen (ook ligstand), in hoogte verstelbare handvatten, ruim boodschappennetje, grote kap, regenhoes. Hij was ook niet zo heel duur, rond de 70,00 dacht ik.
Wij wilden de McLaren maar vonden die te duur. Een goed alternatief is de Koelstra (wij hebben de Simba). Als hij in de ligstand staat dan kun je helemaal de kap er overheen trekken en door het kijkraampje kun je hem in de gaten houden. Hij kostte 100 euro...
Wij hebben de Chicco Liteway, die in 2011 als beste getest was door de consumentenbond. De MacLaren buggy's zijn erg mooi en luxe maar om zo eentje nog naast onze kinderwagen aan te schaffen vonden wij erg duur. De chicco was in de aanbieding geloof ik 80 euro. WIj hebben staan kijken voor de Chicco of de Koelstra, gekozen voor de Chicco omdat deze 1 wieltje voorop heeft en daardoor veel soepeler draait/stuurt. Toevallig heeft mijn broer de Koelstra en die vind ik echt niet fijn rijden. Beide kunnen wel helemaal plat en zijn prijstechnisch gelijkwaardig.