Omdat de Hema hier geen zwangerschapskleding verkoopt (er zijn maar weinig winkels die het mama basics assortiment aanbieden), bestel ik af en toe wat via internet. Het valt me echter op dat er vaak dingen uitverkocht zijn. Een tijdje terug zag ik een sweatvest en nu staat die er al niet meer op en ook de voedingsshirts zijn al best een tijdje uitverkocht (in maat M). Iemand enig idee hoe de verkrijgbaarheid in de winkels is?
Ik heb er een drietal gekocht bij de prenatal, gewoon basis shirts. Bevallen goed. Probleem van de hema lijn herken ik helemaal!!
Bij de Otto kun je ze ook bestellen. In Utrecht liggen ze in de winkel.H&M Mama is ook niet duur en best OK.
Ik vraag me altijd af of hema fijn... Dus wat is de ervaring met de hema kleding (als je ze wel krijgt )
Ik vond de kleding van miss Etam ook erg fijn! Ook via internet te bestellen en af te leveren in de winkel (gratis)
Ik heb van de Hema een zwangerschapsshirt gekocht http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/zwanger/zwangerschapskleding/t-shirts-en-tops/zwangerschaps-t-shirt-lange-mouw-(99000221) En die blijft op zich wel mooi en zit lekker. Was het shirt trouwens wel op 30 graden fijnwas. De normale basisshirt kwamen namelijk pluisjes op. Ik heb ook nog een basisshirt gekocht bij Miss Etam, die blijft ook mooi en 2 ecru shirts bij C&A en 1 roze. Ik was alles op 30 graden of op de hand. Heb ook wat zwangerschapskleding overgenomen van een vriendin maar die shirts zien er wel aardig verwassen uit moet ik zeggen. Waren van Miss etam en Prenatal. Misschien te heet gewassen of verkeerde programma?
in mijn vorige zwangerschap (3 jaar geleden) had ik een jurkje van hema op het oog, is de hele zwangerschap niet op voorraad geweest. In filialen kon ik het ook nooit vinden. Heb nu een aantal basis shirts besteld, lange mouw, korte mouw, singlet. Ben heel benieuwd hoe dat bevalt. Was nu, zeker met 15% kortingsactie, niet duur.
heb een aantal shirts van hema...fijn spul hoor. Maar idd niet heel makkelijk verkrijgbaar, ik heb online wat kunnen vinden toen.
Ik heb paar basic shirt's van de Hema. Geen zwangerschaps, maar gewoon extra lange shit's. Bevallen erg goed!! Daarnaast heb ik voor in huis in op vrije dagen truien bij de action vandaan. Heerlijk en niet duur!
Ik heb wat longsleeves van Hema, gekocht toen er online 20% korting op zat, dus bijna voor niks gekocht. Ben er tevreden over, is prima als basic-shirt. Heb ook een rokje gekocht van Hema, ook prima voor erbij. Qua jeans, jurken en t-shirts heb ik eigenlijk alles van Noppies, ook prima! Heb ook t-shirt van Supermom, vimd ik echt belabberde kwaliteit voor het geld!
Er is inderdaad moeilijk aan te komen en ze hebben alleen maar vrij basic spul maar de kleding is op zich wel erg fijn. Vind het wel vrij ruim vallen (vooral de broeken/leggings etc) was voor mij niet erg, ik paste met 44/46 en een tweelingbuik echt makkelijk in een hema spijkerbroek mt xl en legging mt l. Die van de hema was de fijnste positiespijkerbroek die ik had btw: gekocht voor een tientje in de uitverkoop!
Tijdens die kortingsacties van 15 of 20% is het leuk kopen maar helaas, toen waren ze uitverkocht. Ik wil die shirts van H&M ook wel proberen maar daar staan geen lange mouw shirts meer op de site. Hopelijk hebben ze ze in de winkel nog maar ik ben te druk op het moment (verhuizing) om daarvoor op pad te gaan!
Ik heb ervaring met de basic shirts met lange mouwen van de HEMA, vind ze erg fijn en blijven ook mooi ik combineer ze met buikbanden Verder ben ik ook erg tevreden met de boxers van de hema, heel fijn dat die zo over je buik heen vallen Hebben jullie nog andere tips voor ondergoed, weet niet goed waar ik die nog meer kan kopen en HEMA is vaak uitverkocht