Wij zouden graag de Lodger Bunker hebben voor onze beeb... hebben jullie hier ervaring mee? Kan je hem al gebruiken in de maxi-cosi of is ie daar te groot voor? Groetjes Kirby
Wij hebben hem ook gekocht, maar nog niet gebruikt dus ik kan je helaas geen ervaring over vertellen. Bij mijn weten kan je hem gewoon gebruiken in de maxi cosi.
Ik heb hem ook en hij bevalt prima. Ik heb hem ook in de maxi cosi een paar keer gebruikt. Een aanrader!
Wij hebben 'em ook maar nooit in de maxi cosi gebruikt. Hij bevalt ons prima en ons mannetje ligt er heerlijk in
Ik heb hem ook en vind het 1 van de meest fantastische dingen uit mn uitzet. Snap niet dat andere moeders zonder kunnen. Natuurlijk, met dat hele warme weer van de afgelopen periode was ie niet nodig. Maar met het weer dat komende week komt zeker wel. En toen Jarissa was geboren ook. Grootste voordeel vind ik dat je je kind heerlijk in pakt en zo overal mee naar toe neemt. Geen gepruts met jasjes. En ook geen koude overgang, b.v. uit de maxicosi met warme voetenzak in de kinderwagen. Jarissa ligt met fris/koud weer in de Bunker (soms met voering, soms zonder dus echt met heel veel weertypes te gebruiken) in de maxicosi. Ik til haar dan met Bunker en al uit de maxicosi in de wagen of hou haar op mn arm. Ook na een paar keer wassen ziet de Bunker er nog prima uit. Om op je vraag over de maxicosi terug te komen: hij is niet te groot. Het voeteneinde is natuurlijk leeg. En ook bovenaan hou je wat stof over in het begin. Maar door het koordje aan te trekken krijg je een capuchoneffect en zit de Bunker prima. Het enige wat ik wat minder handig vind, is je baby uit de maxicosi te halen als je de Bunker met voering en al gebruikt. Ik haal dan de beschermhoesjes altijd even van de gordeltjes van de maxicosi af. Dan glijden die gordeltjes zo door de openingen van de Bunker. En als laatste argument (van een grote fan zoals jullie wel merken aan de lengte van dit stukje): ze zijn prachtig!
Bedankt voor jullie antwoorden meiden! Ik ga hem zeker kopen... in framboos voor onze minimeid Vind ze zoooo mooi hé en als ze zoals blijkt ook nog eens handig zijn, dan kan niks mij nog tegenhouden
Heel veel plezier ermee! Ik heb er trouwens een foto van in mn album staan. Lijkt wat zielig maar Jarissa ziet echt nog wel wat hoor!
Ik heb de Lodger Wrapper, leek mij het meest handig voor een pasgeborene, principe is hetzelfde maar dan kleiner.Ik vind de Lodger nog iets te groot, en te warm.Ik wil in het najaar de Lodger kopen. En ze zijn heel mooi! Ik vind het principe wel handig, inderdaad geen gedoe met jasjes, je kunt ze slapend uit de Maxi Cosy halen. Prima uitvinding.
Wij hebben een Lodger Wrapper cadeau gekregen en vinden deze echt heel mooi en zo zacht, ik hoop dat we er veel plezier van hebben.. Echt een supercadeau!
@Pendrag: ik zie dat je hem ook in de wieg van de kinderwagen gebruikt, wat een idee! Dat ik daar nooit zelf opgekomen ben.
Ja, ligt heerlijk hoor. Geen gedoe met dekentjes/dekbedje in de wagen. En handig als we ergens heen gaan met wat kouder weer: thuis in de Bunker in de maxicosi en dan hup lekker warm de auto in. Als we zijn waar we willen zijn Jarissa in de Bunker uit de maxicosi zo de kinderwagen in. Geen kou met overpakken. Ook handig als ze in de wagen ligt en huilt. Doordat de Bunker rondom haar zit, kan ik haar er met Bunker en al uit tillen en troosten terwijl ze lekker warm blijft.
Wij hebben de Lodger en ik moet zeggen het is écht een aanrader! Wat hebben wij m al heel veel gebruikt! Toen Jim pas geboren was hebben we hem er veel in gehad maar ook als we weg gingen dan legde ik hem in de wagen daarin te slapen,heerlijk warm!Ook lekker als ie bij ons op bank lag,heerlijk. Tuurlijk hebben we m de afgelopen dagen minder gebruikt maar dat veranderd hier zo weer,kijk maar naar vandaag! Wij hebben bewust gekozen om géén voetenzak te nemen omdat je hier veel meer plezier hebt zowel binnen als buiten
ik heb een lodger wrapper! die andere lijkt me nu best wel warm voor straks in de zomer! maar goed lijkt me een waanzinnig ding om te gebruiken! en supermooi ook! top product!
Met dit weer van vandaag ligt Jarissa al weer heerlijk in haar Bunker! Natuurlijk is ie niet het hele jaar door te gebruiken maar van hard vriezen tot een graad of 20 heb ik er heel veel plezier van!
Welke is dan fijner om te gebruiken de bunker of de wrapper? Volgens mij kun je de wrapper ook gebruiken als speelkleed maar is dat ook bij de bunker? Lijkt mij wel handig 2 in 1 maar ik beval pas eind aug dus ga wel de winter in. xxx
De bunker kun je niet gebruiken als speelkleed. Volgens de beschrijving zou je kindje tot 3 jaar in de bunker kunnen. Serjenka is nu bijna 14 maanden en ze heeft nog ruim plaats genoeg!