ervaringen combi sleeper

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mavi derya, Jul 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Wie heeft ervaring met de combi sleeper??

Ik zag hem vandaag in de opruiming voor 40 euro is dat een goede aanbieding??

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,824
    4,199
    113
    Dat is een hele goede aanbieding want normaal zijn ze rond de 90 euro geloof ik.
    Het ligt aan je kindje. Mijn dochter vond het vreselijk omdat ze zich er niet goed in kon bewegen, zoontje vind het heerlijk

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Mijn zoontje is 75 cm.. welke maat zal ik dan doen? De 80 cm of de 110 cm?

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er 1 in de kleine maat maar ben er nooit kapot van geweest persoonlijk. Tot een maand of 5/6 vond ik de arm en hals gaten erg groot. Dit heb ik zelf versteld met naald en garen. Toen paste hij even goed maar daarna werden al snel de mouwen enorm kort naar verhouding.
    Daarnaast vind ik het een stugge slaapzak.
    Voordeel is wel de maxicosi gaten, voor als je een avondje weggeweest bent.

Ik gebruikte de gewone dunne zomer slaapzakken (prenatal) en dikke winterslaapzakken (prenatal en hema) veel liever (en nog een stuk goedkoper ook).

Is wel een erg goede aanbieding inderdaad! Ze zijn niet goedkoop!

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hij is wat stug, aan de rits etc, maar wel fijn verstelbaar. Voor nu zou hij wel te warm zijn voor mn zoontje. Qua maat; de 110 schijnt heel groot te vallen, de kleine maat vind ik dan weer klein. Even passen/kijken in de winkel?

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    haha ook niet voor nu hoor.. dat is bijna kindermishandeling:$:p.. maar straks in de herst/winter lijkt het me wel wat..

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ooh dan zou ik zeker de 110 kopen! De kleine maat droeg zoon hier vanaf een maand of 4-6 ofzo en ik weet niet hoe die nu zou passen, van hema draagt hij al wel 86/104

8. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Ik heb maat 70 en is erg groot als je die grote gebruikt en niet de inzet... Hals en armen erg groot en lomp..
    Ik heb nog purflo en die vind in perfect
    Mijn meijsje is vrij groot geboren etc maar die combisleeper zou ze echt pas maand 7 aan kunnen denk ik..
    Voor de rest is die wel goed gemaakt en fijne stof.

9. Storm

Storm Niet meer actief

Ik heb ze hier gehad voor de jongens. Ideaal! Die wilden niet onder een deken slapen en hadden dus zomer en winter alleen een slaapzak aan (of niets, zomers dan).
    Ik zou zeker voor een grote uitvoering gaan.
    Maar moet wel zeggen dat ik er voor de zomer andere slaapzakken bij had, want daarvoor zijn ze wel te warm. En met het weer van de afgelopen dagen is een shortama wel voldoende.

10. Tymyr

Tymyr Lid

Nov 16, 2012
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijke slaapzak. Maar zelf gebruik ik nu de puckabag van puckababy. Ook een 4seizoenenslaapzak maar de buitenland is heerlijk dun voor warme dagen. En het warme deel heerlijk tedy zacht maar voor in de auto is de combi wel echt heel fijn. Zou een maat 110 nemen want de 80 is snel te klein. 110 is waarsch nu nog een beetje ruim maar tegen herfst zal die goed passen. Waar is die aanbieding?? Ik heb btw nog een maat 80 die jij of iemand kunt overnemen.

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik zag ze hier bij de thuiszorgwinkel liggen..

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    de grote maat nemen, die kleinere is ie zo uit en hier past de grote prima. momenteel ligt ie er niet in, vind m voor deze temperaturen te warm.

13. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Onze dochter slaapt als een os in die slaapzak (niet nu uiteraard). Heb hem ook in de uitverkoop voor 35 euro gekocht! Zou hem niet willen missen.

Ik zou ook de 110 kopen, die andere groeit hij veel te snel uit.

14. Username

Username Niet meer actief

Ik heb twee newborn combisleepers en twee gewone combisleepers (tot 12 maanden) in de aanbieding. Voor wie interesse heeft, pb me maar.

Share This Page