Welke buggy?

Discussion in 'Verzorging' started by Lovess, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovess

Lovess Actief lid

Apr 28, 2013
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn een beetje aan het rondneuzen voor een buggy. Nou vinden we de Maclaren erg mooi maar ook prijzig. En ik denk dat wij hem niet heel erg veel gaan gebruiken. Nu is ons oog gevallen op de Chico Liteway maar daar heb ik een paar negatieve revieuws over gelezen... Dus we lopen een beetje vast ;)

Welke buggy hebben jullie en zijn jullie tevreden? Hoevaak gebruiken jullie je buggy?

2. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Ik heb de chicco liteway. Niks negatiefs. Vond de Koelstra teveel rammelen.

3. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Wij hebben de Topmark T2009 en we zijn erg tevreden. Hij kan in ligstand waardoor mijn zoontje lekker kan slapen en hij rammelt nauwelijks. Hij is erg geschikt voor lange mensen! Hij heeft € 68,- gekost en is het geld meer dan waard!!

4. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

Jul 26, 2010
    2,732
    44
    48
    Nuna Pep! Prijzig maar een ontzettend fijne buggy. Denk dat je vergist in hoe vaak je de buggy uiteindelijk zult gebruiken!

5. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik twijfelde tussen de Chicco en de Koelstra. Na her en der wat meningen gehoord te hebben van anderen ga ik voor de Koelstra.

6. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

Nov 13, 2011
    1,338
    0
    0
    NULL
    NULL
    safety first hebben wij. Luxe buggy voor een acceptabele prijs. Heeft 7 standen en kan dus ook helemaal plat.
    Wij zijn zeer tevreden en gebruiken hem al 2,5 jaar zeer intensief. Hebben de buggy opzet van de wagen nooit gebruikt maar zijn gelijk deze buggy gaan gebruiken.
    Het voordeel is dat ze al zeer klein hierin kunnen omdat het soort lusjes heeft ( baby stand) zodat het kindje niet naar onderzakt.

7. Lovess

Lovess Actief lid

Apr 28, 2013
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo! Dat zijn veel verschillende meningen.. Nog meer uitzoekerij.. Haha alvast bedankt! ;)

Nog meer ervaringen?

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Chicco liteway heel tevreden.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zia-x :D

10. kili

kili Niet meer actief

maclaren, prima buggy...(succes met uitzoeken van alle buggy's nu :)

Share This Page