Welke buggy

Discussion in 'De babyuitzet' started by Crol, Mar 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Crol

Crol Actief lid

Aug 17, 2013
    335
    106
    43
    In september gaan wij met onze dochter (dan 16mnd) op vakantie met de auto. Omdat onze kofferbak ruimte zeer beperkt is willen we de kinderwagen thuis laten en een buggy meenemen.

Welke buggy raden jullie aan? Het liefst eentje die klein op te vouwen is maar wel comfortabel rijdt/zit en niet te duur is. Ook handig zou zijn dat de buggy in ligstand kan.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Quinny Zapp xtra het nieuwe model

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Nuna Luxx 👍.

4. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

Sep 10, 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Chicco liteway!

5. Mamama1

Mamama1 Lid

Jun 5, 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koelstra Simba

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Nuna luxx verschrikkelijkste aankoop ever!
    Kunnen er niet lang in, kind zit helemaal scheef en qua bagage ruimte en qua gewicht kun je net zo goed een wandelwagen meenemen ;)

Mocht je m toch willen ik heb er een te koop staan, 3x gebruikt.

Ik heb nu gewoon een paraplu buggy die in ligstand kan. Ideaal, ook makkelijk voor op de fiets.

7. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,488
    113
    deze, prima ding, heel degelijk, rijd prima, vouwt goed op, is meegeweest op vliegreizen, en niet stuk gegaan.

8. rums

rums Niet meer actief

Die inderdaad.

9. darjeeling

Mar 16, 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken me echt totaal niet in wat je schrijft over de Nuna. Ik heb de gewone Pepp en niet de Pepp Luxx, maar de verschillen ertussen zijn minimaal. Mijn 3 jarige zoon die groter is dan gemiddeld past er nog in en heeft nooit scheef gezeten. Hij is idd wel iets zwaarder dan de Maclaren die we ook hebben (zo'n paraplu model dus), nl 7,9 kg versus 6,8 kg, maar hij kan gewoon mee op de fiets en ik merk het verschil niet zo (vind de Nuna zelfs fijner fietsen, omdat hij achter je fiets hangt ipv ernaast, waardoor het gewicht beter verdeeld wordt). De verstelbare duwstang vinden wij echt zoveel comfortabeler rijden (want: goed op hoogte en bestuurbaar met 1 hand), ik vind echt geen enkele paraplu buggy daar aan kunnen tippen (en ik heb ervaring met de koelstra, maclaren en van de buren de quinny zapp). Qua boodschappennetje: Tja, dat is niet heel groot, maar dat is ook bij geen enkele buggy het geval.

Moraal van het verhaal: Vooral zelf gaan testen dus (met gewicht in de kar, want leeg rijdt alles lekker)! Iedereen vind weer iets anders prettig. Lengte van de bestuurders maakt ook veel uit. Wij zijn allebei lang en trappen snel tegen de achterkant van een buggy aan.

10. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

Oct 13, 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hier ook fan van de Nuna Pepp! Rijdt heel fijn en kleine kindjes kunnen ook lekker plat liggen. Mandje onderin is inderdaad niet heel groot, ik gebruik daarvoor een extra netje.

11. Crol

Crol Actief lid

Aug 17, 2013
    335
    106
    43
    Dankjewel voor de reacties

Nuna pepp en de quinny zapp xtra zitten een beetje uit mn budget. Wil zo max 100,- uitgegeven, tis alleen voor op vakantie en af en toe op de fiets, voor de gewone wandelingen heb ik een goede kinderwagen

Zelf heb ik nu de koelstra limbo / simba, chicco liteway (zit er iets boven) en de prenatal 5 standen buggy op mn lijstje staan om uit te testen

Share This Page