Icandy Peach Blossom of Bugaboo Donkey?

Discussion in 'De babyuitzet' started by annelie566, Mar 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij hebben een duo wagen nodig en zijn heel erg aan het twijfelen tussen deze twee. De Joolz Geo vond ik ook mooi maar toen ik hem in het echt zag met dat onderste zitje vond ik hem tegenvallen:).

Ik vind qua uiterlijk zowel de Icandy als de Bugaboo erg mooi maar beiden hebben voor en nadelen wat mij betreft. Wie heeft één van deze en hoe bevalt hij? Hoe zit je kindje erin. Wij hebben nu de EVO en B zit er onderuitgezakt in dus ik wil nu persé een wagen waar hij goed rechtop zit.
    Hoe gaat het inklappen? Hoe is hij in het dagelijks gebruik?

Wij gaan niet door het bos of zand lopen dus dat is niet van toepassing.

Icandy
    voordelen: compact, smal en lekker hoog. Aangezien de winkel stopt met de verkoop van de wagens kan ik hem voor ongeveer 900 euro helemaal compleet nieuw kopen. Dat is hartstikke voordelig.
    Nadelen: kindjes zitten onder elkaar en als ik alleen met de baby op stap wil moet ik een losse reiswieg erbij kopen. De kleine reiswieg past namelijk niet los op de wagen..alleen met de duo adapters. volgens mij..niet helemaal zeker trouwens

Donkey
    voordelen: zowel mono als duo, zitjes even groot, kindjes naast elkaar
    nadelen: erg lage wagen, DE PRIJS, ik vind hem wat log en hij lijkt me behoorlijk lastig inklappen en groot inklappen.
    Ik wil geen station wagen ervoor hoeven aanschaffen zeg maar..

Dus. brand los:D

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Hoe oud is je kindje ?

Wij gaan voor een oyster max
    ook onder elkaar maar ook enkel te gebruiken.
    Ons zoontje is bijna een jaar, en in juli verwachten we nog een zoon.

Wij wilden ook voor een donkey gaan maar de breedte is gewoon niet handig in ons geval.

3. annelie566

Hij wordt over een week 1 jaar..

4. annelie566

En hij loopt of staat nog niet..en dat verwacht ik ook nog niet snel

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben de donkey. Ik vind hem super, helemaal niet zo laag vanwege de grote wielen aan de voorkant, dat valt echt mee!! Hij klapt voor een duo wagen redelijk compact in vind ik, het gaat wel erg makkelijk. Misschien dat je op YouTube een filmpje kunt vinden, kan je zien hoe soepel hij inklapt.

Wij zijn er super blij mee. Groot voordeel vind ik dat je de zitjes apart kunt draaien. Dus eentje kan vooruit kijken en de ander achteruit, dat kan volgens mij niet bij de icandy.

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik heb de donkey nu 3.5 jaar in gebruik en ik vind m zelf totaal niet log.
    ook is hij niet laag!
    en hij klapt heel gemakkelijk in! kan maar 1 manier

onze oudste van 4.5 zit er nog wel eens in in de stad enzo en past nog heel goed!
    en in de bak hebben ze ook goed gepast. oudste was 1 jaar toen ik de wagen kocht en even uitgeprobeerd toen pastte de oudste er nog in!
    ik vind het een heerlijke wagen. straks weer met onze kleine man erin en waarschijnlijk de middelste dan erbij!

7. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

Jul 15, 2013
    510
    37
    28
    Wij hebben de Joolz Geo ! Nog niet in gebruik als duo, maar ben erg benieuwd! Als mono zijn we er in ieder geval super tevreden over.

8. annelie566

Het is de donkey geworden :)

9. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

Feb 1, 2015
    536
    173
    43
    Female
    Goeie keus :D

10. annelie566

Ja de icandy reiswieg was echt heel erg klein dus als ik weer een baby van ruim 4 kilo krijg gaat dat echt een probleem worden.

En was ondertussen toch ook al een beetje verliefd geworden.

Nu nog beslissen over een.kleur..

Share This Page