Wie heeft de Mima Xari of Mutsy Evo ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Selcan, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    -

Ik wil graag alle ervaringen van de mama's met een
    mima xari of de mutsy evo urban nomad horen !

-

2. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Ja ik! De Mima Xari Camel.
    Voor de eerste gebruikt en nu met de tweede op komst mag ik er weer mee rijden!! want wat een genot was dat :-D

ben er echt super fan van geworden. Mooi desing, kindje ligt lekker hoog, boswandelingen gaan perfect, goed schoon te houden maar het belangrijkste hij rijdt lekker en je kindje zit er goed in.

Ik heb alleen maar + punten, en geen - punten kunnen vinden.

3. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te horen! Jij zou hem aanraden dus. Heb je geen klachten over de duurzaamheid die ze beloven? Ik lees namelijk verschillende recensies waarin gesproken wordt over "gammel", "gekraak" en het snel stuk gaan van verschillende onderdelen? Ook zou het zitje klein zijn en het kind er dus snel uit groeien. Hoe ervaar jij dit?

4. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Verder niemand ?
    Een mima xari
    Of mutsy evo ?

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Mutsy evo urban nomad hier, nog niet in gebruik maar wel heel blij mee:)

6. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Voor mij een makkelijke keus een Mima.
    Echter een nadeel is inderdaad dat het beengedeelte niet te verstellen is en ook klein. Maar..... ondanks dat zou ik niet voor de Mutsy gaan. Mutsy lopen al zoveel mensen mee met een Mima een stuk minder. En ik ben toch graag een beetje uniek :D

7. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Van gekraak heb ik nooit iets gemerkt, totaal niet. Het zitgedeelte is voor de kleine man prima geweest. Hij heeft geen bijzonder lange benen dus het is mij nooit opgevallen tot ik het hier nu lees bij jou.
    Hij heeft er altijd heel goed ingezeten en ben daarna overgegaan op Nuna buggy (ook een fijne ;) )

En wat hieroboven ook staat hij is zoo uniek!! vond ik ook erg leuk ;) vooral in de kleur camel heel veel complimenten gekregen :D

Ik zou bij een nieuwe keuze hem direct weer kopen

8. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    DSCF0926.jpg

Met 1.5 jaar nog deze ruimte over bij zijn beentjes :)

9. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Achh wat een scheetje ! Leeuk !
    Het is echt een mooie wagen ook !

10. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hallo, ik heb ervaring met de mima kobi, wel met maar 1 zitje altijd gebruikt. Gammel heb ik niks van gemerkt, mooi design absoluut, rijdt prima. Alleen ik heb m inmiddels verkocht, en de reden was dat mijn dochtertje er van toen nog net geen anderhalf er niet meer in wou... Zij was al stuk groter en haar hoofdje paste niet zo lekker meer in de schelp. Kap eraf wou ze ook niet, en de standen waren het voor haar toen ook net niet meer. Elke keer drama als ze erin moest, dus toen steeds buggy gebruikt. Daar wou ze wel graag in. Later wel een nieuwe wagen gekocht, toen der broertje onderweg was, het is een easywalker june geworden, en die vond ze ook prima en nog steeds.

Mutsy geen ervaringen mee. Het grappige bij ons is dat wij met alles design begonnen en nu allemaal geen design meer hebben... Dus we hadden de bloom stoel, de nuna leef, en de mima, en allemaal dus niet meer. De nuna stoel vond dochter niet fijn, zoontje ook niet. Nu dus easywalker, stokke trip Trapp, en simpele wipstoel....

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij hebben een Evo.

Vind het echt een hele fijne wagen!
    Klapt makkelijk in, is niet zwaar, loopt soepel en heeft een groot boodschappenzakje onderin!

Zou is kijken of je met beide wagens kan lopen.
    Blijft wel een persoonlijke keuze ;)

12. konij1989

konij1989 Lid

31 jan 2014
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben de mutsy EVO urban Nomad. Hij bevalt ons heel goed. Hij was niet te duur, rijdt fijn, klapt makkelijk in, heeft een grote wagenbak en ook het zitgedeelte bevalt goed. Bovendien vinden we hem erg mooi!

13. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welke kleuren combinatie hebben jullie van de mutsy evo urban nomad? Omdat er zo veel mogelijkheden zijn vind ik het kiezen erg moeilijk !

14. Cherelles

Cherelles Lid

19 jul 2015
    98
    10
    8
    den haag
    Ik heb ook een mutsy evo gekocht, ik heb de industrial blue ik vind het effect van de strepen heel mooi en in het ene dicht licht hij blauw en in het andere een beetje groenachtig. Mijn nicht had de oude versie van de wagen voor haar zoontje en die wagen ziet er nog uit als nieuw. Ik heb ermee gelopen met mijn neefje van 1,5 erin en het loopt heerlijk soepel en licht. ik vind het ook fijn dat ik het handvat kan verstellen en de grote boodschappenzak inderdaad!

15. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Hier ook een mutsy evo.
    We moeten nog ontdekken of hij brvalt maar we vinden hem sowieso prachtig met die bruinleren handvatten. Hij rijdt soepel, rijdt licht en hebben al regelmatig het in en uitklappen geoefend. Heel simpel, een druk op de knop!

Wij hebben de kleur winter sky, een lichtblauwe kleur. Vonden we wat unieker dan alle donkere kleuren, lekker fris kleurtje :)

Google maar s! Dan zie je m meteen.

16. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Wij vinden de winter sky kleur ook heel mooi! Heb je met zilvere frame of donkere ?

17. A new day

A new day Actief lid

6 mrt 2015
    267
    111
    43
    Arnhem
    Met zilveren frame, dit zodat t hele geheel wat lichter is, anders werd t wat ons betreft weer wat donkerder. Zwarte frame heb ik bij andere gezien, beschadigen n stuk sneller, ofnouja, je ziet de beschadigingen sneller. ;)

18. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    #18 LaRambla, 9 sep 2015
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
    Hier de Mutsy evo urban nomad (dark grey met cognac leer)

Ben er wel tevreden mee. Het is een mooie wagen, niet erg klein 'op te vouwen'. Ik zou wel aanraden luchtbanden te nemen, hebben wij niet maar toen ze net geboren was lag ze soms echt te stuiteren.

Hij is een keer zeiknat geregend en netjes opgedroogd. Wel raad ik dan aan om geen parasol te kopen. Kost 45 euro en is weggegooid geld. Hier voor 20 euro een dooky aangeschaft en deze is echt ideaal! (Ook om pottenkijkers uit de bak te houden als kleintje slaapt)

Mijn winter'zak' voor in het zit gedeelte van de kinderwagen is wel erg snel versleten en scheef gezakt. Maar dit kan natuurlijk ook liggen aan dat onze dochter al vanaf 3.5 maand deze gebruikt (platte stand). De verschillende standen zijn trouwens ideaal. V. Wilde absoluut niet meer inde bak (huilen janken schreeuwen) dus toen de platte stand gaan gebruiken met de winter'zak er in, ideaal. Ze heeft er heel wat uurtjes in geslapen!

M'n vriendinnetje heeft een Mutsy Igo maar als ik eerlijk ben vind ik die toch wel iets mooier. Iets minder lomp eruit zien ;) zij heeft trouwens zwart met cognac stukken en dit staat ook wel wat tijdlozer.

Onze kinderwagen heeft trouwens al vliegreizen overleeft. Gewoon de grote wiel er af halen en hij is hufterproof :D

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij hebben het zilvere frame met blue dust.

20. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Wij hebben de mutsy Igo, net iets duurdere variant maar qua design mooier dan de evo en het onderstel is iets beter qua vering, is allemaal net wat degelijker..loopt echt super!

Deel Deze Pagina