Ik zou graag zo plastic babyset erbij kopen maar past dat op deze stoel? Geen verdere info over de stoel Wat denken jullie is dit nieuw of oud model na 2003
Ws oud Zit er een sticker onderop? Met serienummer ? Dat geeft aan oud of nieuw Ik basseer het op het sleufje tussen de rugplankjes op laatste foto
je kunt dat inderdaad zien aan de opening van de spijlen van de rugleuning, die moet nl bepaald aantal cm zijn. Moet je maar eens googelen.
Heb ik gevraagd aan die persoon Wil graag die plastic babyset erop hebben... Maar heb nog geen reactie
Ik denk een oude.. heb dezelfde 'miskoop' gedaan op marktplaats. Niks past: tuigje, kussenset, babyset en newbornset.. allemaal niet. Ga 'm proberen te verkopen en een nieuwe kopen
Ik heb zelf juist m'n plastic baby set verkocht en gebruik veel liever de houten zit beugel 😊
Volgens mij is deze stoel hetzelfde als onze stoel (7 jaar oud) en daar paste de newborn set prima op. Die hebben we 3,5 jaar geleden gekocht (en inmiddels weer verkocht). Ik vind zelf de houten beugel veel mooier dan de plastic set en die zijn via marktplaats ook prima te koop.