Vraagje! Weet iemand ook of de bedbumper van Koeka in een wiegje past? Ik heb tijden terug een mozes wiegje gekregen welke toe is aan een pimp beurt, en nu zag ik een foto via VT wonen, waarop leek of hier een bedbumper van Koeka in zat (Mozeswiegje), vond het er erg leuk uit zien, en gezien ik Koeka fan ben leek dit mij ook wel wat Maar kan op internet niks terug vinden hierover En voor iemand er wat van zegt ik weet dat ik vroeg ben gezien mijn zw. maar mijn zusje verwacht in juni een baby en ik dacht dan kan die m eerst mooi gebruiken
Ze raden een bedbumper (hoofdbeschermer) af ivm veilig slapen. Dus of het past weet ik niet, zou het sowieso niet doen
Ik heb het mozeswiegje ook. Ik heb er gewoon de wiegbekleding bij die erbij hoort. Ik geloof dat deze van kidsmill zijn. Misschien heb je er iets aan.
Ik zou mijn kind in dit wiegje juist nooit leggen zonder bekleding . Het is een riete wiegje en er zit speciaal klittenband voor de bekleding. Mss even Googlen dan heb je een idee.
Maar wiegbekleding is iets anders dan een hoofdbeschermer. Wiegbekleding is dun en ademend, een hoofdbeschermer is dik en niet ademend.