Hi! Wie heeft er een goede tip. Wij willen over een paar weken met vakantie. En graag met de auto dat is met onze kleine meid het makkelijkst op dit moment. Wij zijn echt toe aan een weekje rust en genieten. Zit me eigen suf te googlen heb al veel leuke campings en appartementen gezien maar misschien hebben jullie goede tips en ideeën uit eigen ervaring die je anders niet zo snel tegen komt. Op dit moment denken wij zelf aan Frankrijk ivm de ruime keuze maar we laten het ook nog erg afhangen van het weer. Maar we staan overal voor open. Op dit moment is het in NL nog het beste weer 😃 Ben erg benieuwd naar jullie reacties, in ieder geval alvast bedankt voor het nemen van de moeite!
Wij zijn nu 2 jaar naar Le Soleil Fruite geweest in de Drome. Ligt in de buurt van Valance, nog geen 1000 km. Camping is erg mooi, niet te groot en mooie zwembaden. Bij 1 kan het dak ook dicht. Leuke glijbaan en trampolines en luchtkussen. Ik weet niet hoe oud jullie kindje is?
Wij zitten op dit moment op camping Yelloh Village La Barbanne in Saint-Emilion. Dit ligt in de dordogne op 1000 km van Utrecht. Redelijk mooi weer en best wat te bekijken in de omgeving. Veel plezier met zoeken!
Dat is inderdaad een mooie camping en 2x geweest. Toevallig net terug uit Luxemburg waar hun andere camping zit. Dit was ook geweldig.
Deze zijn voor ons voor herhaling vatbaar: Dordogne (ongeveer 10u rijden): - camping les peneyrals - camping lou castel Normandie (ongeveer 7u rijden): - camping la cote de nacre Loire gebied (ongeveer 8u rijden): - camping les alicours Wij zitten altijd in een stacaravan of cottage..
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga er morgen even goed naar kijken. De weersvoorspellingen voor de komende 2 weken zien er nog niet fantastisch uit 😏 Het is hier bijna nog beter weer. Erg lastig wat te doen.. 😁
Ik kan camping le ferme dulatrois aanbevelen en vooral ook camping le pin parasol, Bij de eerste is alles echt Nederlands en dat moet je maar net willen als je op vakantie bent.camping is redelijk kleinschalig mooie ruime plekken leuke animatie mooi zwembad De tweede is echt Frans maar er lopen Belgische meiden rond van de animatie die ook Nederlands spreken, camping is heel mooi mensen zijn heel vriendelijk animatie is geweldig zwembad is ook echt geweldig Le grand dague zijn wij afgelopen jaar geweest, kan aan de hormonen gelegen hebben maar ik vond ee camping echt 10'keer niets terwijl zelf eigenlijk heel makkelijk zijn en niet moeilijk doen. Alles op de camping is vacan soleil behalve een stukje roan maar dat zijn chaletjes volgens mij. Wij misten de helft van de inhoud en na 7 dagen kregen we dat, de tafel miste een poot dus aan tafel eten ging niet, ( ligt meer bij vacan soleil natuurlijk dat ze dat niet oplosten) Verder zaten de tenten en chaletjes akelig dicht op elkaar, kinderen konden nergens rond de tent spelen, alleen op het weggetje waar je tent langs stond en daar kwamen allemaal stenen in hun schoenen. Dus nog even voor de tent spelen voor ze gingen slapen zat er niet bij. Wc's waren smerig en als je de schoonmaakster erop wees zei ze ach dat zit er morgen ook nog wel, geen wc brillen behalve in het restaurant en dat zat toch ook niet echt geweldig Weinig parasollen in vergelijking met het aantal mensen ( ik mag niet in directe zon komen dus ik moet in de schaduw blijven ) en als we met 3 kinderen en 2 volwassenen op 2 bedjes lagen dan werd een parasol zo weggenomen want per gezin mocht je maar 1 parasol, dus daar zaten we dan met zijn allen op 1 bedje om allemaal in de schaduw te kunnen. Enige wat ik wel geweldig vind aan die camping is het zwembad en de animatie. En het rubber dat in het zwembad ligt 👍🏼