Alleen maar honger!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Emmaxkus, 10 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hallo dames,

Mijn zoontje van ongeveer 7 weken blijft maar honger houden. Het is zo erg dat hij niet rustig word van een speen en voeding moet hebben. Soms komt hij al na 2,5 uur! Hij weegt ongeveer 6 kilo en krijgt 150 cc flesvoeding. We gaven hem eerst Hero Standaard 1, maar door pure wanhoop heb ik hem nu NAN Optipro standaard 1 gegeven. Had ook het idee dat de Hero niet genoeg vult of verzadigt zegmaar.

Volgens het cb groeit hij te snel, kan dit kloppen? Hij is bijna 60 cm lang. Hij zit boven de groeicurve, maar deed dit al tijdens de zwangerschap.

Hopelijk weten jullie raad!

Groetjes Emma

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hoe lang doet hij over zn flesje?
    De voeding die je nu geeft ken ik niet echt, bestond volgens mij 2 jaar terug nog niet. :)
    Maar anders misschien forte voeding geven? Dat vult wat meer dan de standaard voeding.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.636
    113
    Mijn baby had dit ook. Forte gegeven (Kruidvat) en het was over! Succes!

4. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Dat te snel groeien begrijp ik niet. Je kan hem toch moeilijk niet laten groeien. Is dat ook al weer een handicap tegenwoordig? Wordt er soms zo moe van. Hier ook een te dikke dame. Alles boven de lijntjes. Ja.. en nu? Ze eet gewoon krijgt niks bijzonders en ondertussen zit ik weer in de stress na een bezoek. Gewoon lekker laten eten wanneer het gewoon honger is zou ik denken.

5. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Hoeveel flessen krijgt hij per dag? Als het er 6 zijn, is dat voor zijn gewicht prima. Hoe lang doet hij over een flesje drinken? Ongeveer 20 minuten?

6. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Die opmerking dat hij te snel groeit vergeet dat alsjeblief!
    Niet elk kindje volgt dezelfde lijn en hij is pas 7 weken, die van mij was ook iets van 61cm en 6,5 kg.
    Hoe lang doet hij over zijn flesjes?
    Je voeding ken ik niet dus daar kan ik niet over oordelen.

7. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Dochter was ook hongerig. Hero forte gegeven, die is er nu niet meer. Maar erna gewoon Kruidvat voeding forte gegeven en ging prima

8. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Misschien eens voeding voor hongerige babies proberen? (hielp bij ons)
    En hoeveel drinkt hij per dag ?

9. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Is hij tussen de voedingen door rustig of erg huilerig? Mijn jongste wilde ook alsmaar drinken. Later bleek ze verborgen reflux te hebben en door het vele drinken de pijn te willen verzachten.

10. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier ook een baby die veel huilde en soms om de 2uur al kwam.
    Heb hero standaard gemengd met nutrilon forte en ze sliep gewoon tot aan de volgende voeding.
    Heb er veel baat bij gehad.

Deel Deze Pagina