Ik ben een beetje online aan het rondneuzen en al verschillende winkels geweest maar bijna alles is roze! Nu heb ik wel een eerste pakje van noppies, deze is roze en uiteraard mag er wel wat roze in/aan zitten maar ik kom alleen maar hele roze pakjes/setjes/broekjes tegen. Wie heeft voor mij een tip waar ik kan kijken voor minder zoetsappige setjes/kleertjes? Alvast bedankt
Vooral wegblijven uit de grote babyzaken Zara en Mango hebben niet-tuttige meisjeskleren de baby-exclusive lijn van H&M ook!
Uhhh, overal? Natuurlijk is er vrij veel roze, maar was nieuwsgierig (ik vroeg me af of in anderhalf jaar zoveel was veranderd), dus heb gekeken bij esprit, h en m en kleertjes.com en bij alle 3 is toch zeker meer dan de helft niet roze.
Er is genoeg 'minder roze/ niet roze' te vinden. Noppies, Sweet petit. En vooral dat echte knal knal 6 kleuren roze door elkaar kleding is echt een stuk minder dan een paar jaar geleden. Veel poeder roze, leuk te combineren met bijvoorbeeld bruin. Nieuwe collectie van Noppies zitten ook leuke dingen tussen, vind ik .
Online kun je kijken op kleertjes.com. Je kunt dan ook selecteren op kleur. Er zijn echt wel veel niet roze dingen te vinden hoor, maar dan wel meer in de "merk" kleding is mijn ervaring. Noppies, tumble 'n dry, z8, imps&elfs enz.
Ter stal heeft ook een leuke newborn collectie (niet online, alleen in de winkels) waarbij verschillende kleuren zitten