Welke buggy?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sarynda, Apr 18, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarynda

Sarynda Lid

Feb 13, 2017
    38
    9
    8
    Hoi allemaal!

Mijn zoontje is bijna 1. Ik wil graag met hem gaan fietsen maar wil dan een buggy voor erbij. De buggy is dus niet voor lange afstanden maar ik wil ook geen enorme bedragen uitgeven, zo vaak zal ik hem niet gebruiken. Hij moet goed inklapbaar zijn zodat hij mee kan op de fiets en goed wendbaar zijn voor bijvoorbeeld in winkels. Ruimte voor boodschappen is niet noodzakelijk, een zonnekap wel!

Welke buggy hebben jullie en waarom is deze zo fijn?

Heeft er iemand ervaring met de Cabino 5 standen extra buggy?

Mocht ik dit topic verkeerd hebben geplaatst dan excuus!

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groetjes, Sarynda

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,646
    5,680
    113
    #2 Deedee91, Apr 18, 2017
    Last edited: Apr 18, 2017
    Ja die heb ik maar dan nog een klasse lager. Puur omdat die maar 5 kg weegt en ik eerst afhankelijk vd fiets was. Nu heb ik een eigen auto en gebruik ik de buggy nooit schaam schaam. Maar goed we hebben er een nodig voor in het vliegtuig en wilde geen dure. Ze zit er alleen niet erg goed in, ze zakt snel maar dat doet ze ook met de kinderwagen. Slapen in de buggy/ wagen doet ze niet dus voor ons is het prima.

De buggy is wel lekker wendbaar.

3. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,468
    3,913
    113
    Female
    Wij zijn tevreden met onze Koelstra. Gebruiken de buggy alleen als we op de fiets weggaan. Heeft een grote zonnekap, boodschappennet, meerdere ligstanden en is goed wendbaar. En voor een leuke prijs verkrijgbaar.

4. dalk

dalk Actief lid

Oct 10, 2014
    425
    0
    16
    Erg tevreden over de Kidsriver prijsklasse € 89,- (eigen merk van Babypark). Vond deze zelfs fijner dan de Koelstra, dit heeft zo'n hele grote onstabiele zonnekap.

5. Sarynda

Sarynda Lid

Feb 13, 2017
    38
    9
    8
    Bedankt voor de reacties! We gaan even rustig zoeken. :)

Share This Page